Het grote klapweekend 2015 meedenk topic.

Gestart door Alex, mei 25, 2014, 09:44:45 AM

Vorige topic - Volgende topic

kph

Als je de plattegrond bekijkt vraag ik me af of er genoeg ruimte is voor alle vouwwagens..............het merendeel van de camping is gevuld met chalets, pipowagens oid........(tenzij misschien uitbreidingsveld 2015 erbij zit?).......

Yolanda

Past makkelijk, camping meteen vol klappers!!  :# Wie weet kan er nog een korting vanaf. ;-)

Paulvh

Zet maar op de lijst van mogelijkheden. Ook op zoover redelijk wat positieve berichten.

danny060473

Ben erg benieuwd wat de keus is geworden

Bonny

Alles wat we zijn is het resultaat van wat we hebben gedacht.

Yolanda

danny060473

Citaat van: Bonny op juni 28, 2014, 08:29:25 PM
Voor het najaarsweekend ?

Nope, voorjaarsweekend. Ik hoop een keertje bij ons in de buurt, dan kunnen we eens komen kijken namelijk. Ik kan helaas erg moeilijk vrij krijgen tijdens de voorjaars periode (en najaarsperiode ook trouwens)

Yolanda

Citaat van: Bonny op juni 28, 2014, 08:29:25 PM
Voor het najaarsweekend ?

Daar ben ik ook wel benieuwd naar, kwam ergens de klok tegen! Maar of ik dan kan dat weet ik niet.

Alex

Najaars camping is ook geregeld.
De aankondeging is in de maak.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

vic36shorty

Camping de heldensebossen in Helden Limburg een goede camping en niet echt duur mooie omgeving wij hebben er afgelopen pinksterweekend gestaan en wel naast de supermarkt erg makkelijk zeer vriendelijke mensen en behulpzaam

Alex

Ziet er mooi uit maar 185 euro wat aan de dure kant.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

vic36shorty

kph

Vind het persoonlijk ook wat vreemd dat er onderhandelingen lopen met een camping terwijl hier de ideeen nog aangedragen worden. Dus dat hoeft dan niet meer neem ik aan? En met al deze blabla weten we hier ondertussen nog altijd niet met welke camping de onderhandelingen lopen, misschien toch wel zo sociaal om dat even te vermelden...........toch?

Alex

Die vermelden we zoals altijd na de najaars klapweekend.

kph

Oh, Ok, nou ja, dan moeten we gewoon nog even geduld hebben! Ik ben eigenlijk wel heeeeeel benieuwd aangezien we voor het eerst mee willen!!!!  :>