Het grote klapweekend 2015 meedenk topic.

Gestart door Alex, mei 25, 2014, 09:44:45 AM

Vorige topic - Volgende topic

danny060473

Camping 't weergors www.weergors.nl: leuke niet te grote camping, je kan hiervandaan ook eens kijken naar bijv de aanleg van de tweede maasvlakte.

Camping 't Weergors in Vogelvlucht:
Landelijk gelegen op voormalige boerderij op Voorne-Putten
Vestinghaven, Haringvliet en Noordzeestrand op een steenworp afstand
Kamperen voor de hele familie
Tal van mogelijkheden voor een relaxed of actief dagje uit
Eigen natuurrijke vijver, een oase van rust
Verblijf in een chalet, cottage, Pipolette, iglo, caravan, trekkershut of lodge
Verharde camperplaatsen ook in de winter
Speciale kampeervoorzieningen voor groepen en clubs
Voordeel in voor- en naseizoen met Camping Cheque
Netwerk van wandel- en fietsroutes voor de deur
Genieten op het gezellige terras van Restaurant 't Karrewiel

Kamperen
Aankomst 13.00 - Vertrek 11.00   Prijs
Per persoon vanaf 12 jaar   € 3,50
Per kind vanaf 3 jaar   € 2,50
Kinderen van 0 t/m 2 jaar   gratis
Toeristenbelasting p.p.p.n.   € 0,71
Per tent/vouwwagen/caravan   € 9,50
Per trekkerstent   € 6,-
Per kampeerauto   € 7,50
Per bijzettentje, tot 6 m2(alleen direkt naast hoofdkampeermiddel)   € 1,-
Per auto op de parkeerplaats   € 1,-
Per auto bij tent of caravan   € 3,-
Per motor   € 1,50
Elektra aansluiting   € 2,80
Centrale antenne aansluiting   € 1,10
Draadloos internet WiFi abonnement vanaf   € 3,- p/d
Hond (niet toegestaan op velden b, h, l en m)zie plattegrond van onze camping   € 1,75
Douche per minuut (met sep key systeem)   € 0,10
Warm water tappen   € 0,15
Borg Sep Key   € 20,-
Trekkershut (excl.toeristenbelasting) aankomst 14.00 uur, vertrek 11.00 uur   € 42,-
Pipolette (excl.toeristenbelasting) aankomst 15.30 uur, vertrek 10.00 uur   € 65,- (€ 59,00 vanaf 3 nachten)
N.B. Alleen op terreingedeelten i t/m o is het mogelijk de auto op, of in de omgeving van de plaats te parkeren.

Wilt u reserveren of nadere informatie?
Camping-Caravanpark 't Weergors
Zuiddijk 2
3221 LJ HELLEVOETSLUIS
Telefoon: 0181-312430
Telefax: 0181-311010
e-mail: info@weergors.nl
U bent natuurlijk altijd welkom om vooraf de camping te komen bekijken.

Paulvh

Citaat van: Alex op juni 03, 2014, 10:40:40 PM
Klopt en we willen het toch laag drempelig houden.
En niet allen de kosten zijn een breekpunt maar ook de wachttijden. Toen wij weer op het eiland arriveerden. Stond men tot de afslag naar Oudeschild al opgesteld en later zelfs tot aan Den Burg. Dus dat is geen pretje.

bosi

Citaat van: danny060473 op juni 03, 2014, 11:34:41 PM
Camping 't weergors www.weergors.nl: leuke niet te grote camping, je kan hiervandaan ook eens kijken naar bijv de aanleg van de tweede maasvlakte.

Van Bosi en family +1, kosten zeker aanvaardbaar, voor 4 dagen met klapper, vrouw en kinderen kom ik op ca. €125,- (iets meer dan 31 euri per dag) en we zijn echte liefhebbers van onze Noordzee kust.

Texel is inderdaad echt heerlijk, maar ook duur (niet echt goedkope campings te vinden waar je met ca. 40 klappers je breed kunt maken) en dan komt inderdaad de overtocht er nog bij en tijdens hemelvaart is het meestal errug druk en vol, dus dat gaat het hem, voor ons niet worden.

Alex

Camping Weergors gaat niet lukken ze zitten met Hemelvaart en pinksteren vol .
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Yolanda

Citaat van: Alex op juni 05, 2014, 10:58:35 AM

Nu al???

Bonny

Ja klopt nu al .
Dat is namelijk een probleem waar we tegenaan lopen met hemelvaart boeken heel veel mensen ieder jaar dezelfde camping ..
Alles wat we zijn is het resultaat van wat we hebben gedacht.

Yolanda

Jammer, zag er goed uit! We zoeken gestaag verder. ;-)

bosi

Alex

Citaat van: PetraL op juni 01, 2014, 07:33:51 PM
We zijn afgelopen weekend naar camping colmont http://www.colmont.nl geweest. (Zuid Limburg)
Mooie fijne camping, vooral de omgeving/uitzicht is geweldig mooi!
We hebben 100 euro betaald incl 1 hond en de eerste nacht waren we met 4 kindjes, daarna 2.

De eigenaars zijn super aardig en behulpzaam (eerste nacht crisisje gehad met 1 vd logees, die spuugde alles onder. Haar eigen slaapzak en ook die van onze dochter. En ik had nix extra's bij!.... Wilde dus 's nachts gaan wassen, kreeg een muntje EN schone slaapzakken)

Er is een mooie speeltuin en een klein zwembad. Terras en cafetaria zijn ook fijn.

Kortom heerlijk om daar te vertoeven :-)
Hemelvaart 28-05 t/m 01-06    € 215.00
Hemelvaart     24-05 t/m 31-05    € 275.00

Vind ik aardig aan de prijs jammer genoeg
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Alex

Citaat van: Klappy op mei 25, 2014, 09:22:03 PM
Heb nog even nagekeken, camping de Bergvennen in Latrop. Kost normaal gesproken 120 euro voor 5 nachten inclusief, 4 personen, toeristenbelasting. Voor de hond word 1.50 per nacht gerekend. Wij hebben connecties met deze camping en denk dat we er ook wel goedkoper kunnen staan als we met zoveel komen...
Als ik de plattegrond zo bekijk komen we aardig versnipperd te staan.

Frankie

Citaat van: Alex op juni 05, 2014, 04:54:13 PM
Hemelvaart 28-05 t/m 01-06    € 215.00
Hemelvaart     24-05 t/m 31-05    € 275.00

Vind ik aardig aan de prijs jammer genoeg
Inderdaad gelukkig maar, dat wij met de vouwwagenclub geen stacara :ca hoeven te huren.  :#

Alex

Citaat van: Mr Roadmaster op mei 25, 2014, 09:28:05 PM
Camping de Witte Vennen Noord Limburg
Camping Droompark maasduinen Noord Limburg. (erg mooi voor de kinderen, zwem meer met wit stand overdekt verwarmd zwembad. Mooie velden.
Prijzen komen van de week als ik nog wat tijd over hebt anders na het klapweekend
Ziet er niet echt naar uit dat ze genoeg plekken over zullen hebben met hemelvaart maar een mailtje kan geen kwaad natuurlijk.

Alex

Citaat van: Frankie op juni 05, 2014, 05:01:12 PM
Inderdaad gelukkig maar, dat wij met de vouwwagenclub geen stacara :ca hoeven te huren.  :#
Tja had je ook even de juiste prijzen erbij kunnen zetten. :? :P

Maar je hebt gelijk.
Er zijn volgens mij niet eens hemelvaart tarieven voor camperen volgens mij?
Standaard kampeerplaatsen:

Vakantieplaats all-in per nacht.

Inclusief auto, caravan of tent en kleine bijzettent.
2 personen    € 21,00
Iedere persoon extra vanaf 2 jaar    € 2,00
Hond    € 3,00
Electra (6A, 1320 watt)    € 2,00
Dan kom ik met mijn gezin op 135 euro.

Frankie

Citaat van: Alex op juni 05, 2014, 05:09:48 PM
Tja had je ook even de juiste prijzen erbij kunnen zetten. :? :P
Ik denk dat ik maar even aanneem dat die vraag/suggestie eigenlijk voor PetraL bedoeld was. :)

danny060473

Citaat van: Alex op juni 05, 2014, 10:58:35 AM

Najaarsweekend?