Arizona uit 2005 opknappen

Gestart door eptver, juni 01, 2014, 12:10:20 AM

Vorige topic - Volgende topic

eptver

Natuurlijk zijn de nieuwe extra pootjes er af te schroeven!

eptver

Citaat van: C5CCV op juli 06, 2014, 02:20:30 PM
Heel netjes gemaakt  :J
Dankjewel! Heb ook jouw aanpassingen gezien aan je vw! Ook heel erg netjes gemaakt!

eptver

Af en toe wil de verlichting niet werken. De stekkerverbinding van de keuken ook gecontroleerd,  maar niets kunnen vinden.  Verder de vouwwagen nog verder gecontroleerd, blijkt het de auto te zijn. Enig idee hoe ik die corrosie uit het massa contact kan halen?

bosi

Gewoon een goede contactspray en een stukje fijn schuurlinnen en wat geduld. Daarna lichtjes inspuiten met zuurvrije vaseline spray. Maar houd er rekening mee dat als de voorkant van de stekkerdoos zo gecorrigeert de binnenzijde ook aardig verrot kan zijn.

eptver

Morgen zal ik het eens schoonmaken en open maken.

eptver

Zojuist de branders gecontroleerd.  Een functioneerde niet goed. De vlam kwam er half uit. Na de brander uit elkaar gehaald te hebben en het sproeiertje met een klein raggertje schoon gemaakt te hebben en de rest van de brander met een borstel schoon geborsteld te hebben hadden we hierna weer een goed functionerende brander!

eptver

Citaat van: eptver op juli 13, 2014, 09:40:13 PM
Af en toe wil de verlichting niet werken. De stekkerverbinding van de keuken ook gecontroleerd,  maar niets kunnen vinden.  Verder de vouwwagen nog verder gecontroleerd, blijkt het de auto te zijn. Enig idee hoe ik die corrosie uit het massa contact kan halen?
Massa punt in het contact stop gereinigd. Met een doekje en citroenzuur! Daarna uitgespoeld met remreiniger en ingevet net zuurvrije vaseline! Achterkant is volledig ongegoten in hars.  Daar hoef ik dus niets aan te doen

eptver

Na de vakantie wil ik de keuken gaan aanpassen. Ik wil er pootjes met wielen onder maken en een ladeblokje. Iemand een idee waar ik vanuit kan gaan betreft het ladeblokje? Zijn er al forumisten die dit eerder hebben gedaan bij een Arizona keuken? Tegenwoordig hebben ze lades, maar niets gevonden op het forum dat een oude keuken omgebouwd wordt.

arjanmeijerman

Wauw, wat een mooie oplossing. Voor het verstrekken van de wagen plank. Bij onze lousiana heb ik er nooit last van gehad, maar de Texas die we daarvoor hadden had ik hetzelfde probleem, toen zette ik er een paar flinke assteunen bij onder, maar dat is wel erg lomp.

arjanmeijerman

Wat ik wel vreemd vind, is dat je zegt dat de wagen uit 2005 is, maar toen zaten er al geen platen maar lattenbodems in een stalenframe onder de bedden? Wij hebben ook een Arizona uit 2005met dezelfde kleuren, maar dan wel met lattenbodem

boswachter

wij ook, misschien dat bouwjaar luxeversie met lattenbodem, en standaard nog zonder??

eptver

Het is ons verteld dat hij uit 2005 is. Was een lattenbodem een optie?

arjanmeijerman

Geen idee, ik heb nog nooit een nieuwe gekocht

arjanmeijerman

Ik heb wel gehoord dat ze sinds met de kleuren van de tent vooruit gingen lopen en dat je bijvoorbeeld al in 2015 kunt kiezen voor de kleuren van "model 2016"

cewi

In 2005 hebben wij een nieuwe Jamet Arizona gekocht, lattenbodem was standaard.