Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 2 »   Omlaag

Auteur Topic: Rubber tussen keuken en wagenbak  (gelezen 6537 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

RonvanTilburg

  • Gast
Rubber tussen keuken en wagenbak
« Gepost op: juli 01, 2014, 08:56:15 pm »

Help, de rubbers tussen de keukenblok en de wagenbak laten steeds los.
Is dat bij jullie ook zo?
Ik heb al een stuk nieuw afdicht rubber gekocht bij de camping winkel maar die viel er na 3 dan camperen ook al weer vanaf.
Iemand suggesties? Want zonder rubber krijg ik spatader binnen als het regend onderweg.
Gelogd

Yolanda

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 3.252
  • Merk: kampeermiddel : Raclet Jasmin
Re: Rubber tussen keuken en wagenbak
« Reactie #1 Gepost op: juli 01, 2014, 09:06:28 pm »

Heb je de ondergrond wel eerst goed ontvet? Ik had soort van tochtstrip van de bouwmarkt.
Gelogd

Ccindy

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 1.450
  • Merk: kampeermiddel : Raclet Panama Up GL 2017
Re: Rubber tussen keuken en wagenbak
« Reactie #2 Gepost op: juli 01, 2014, 09:23:39 pm »

Ook bij ons laat 1 stuk steeds los. Ik druk het iedere keer weer aan, maar moet toch een keer een nieuwe strip gaan halen.
Gelogd
Don't be afraid to fail, be afraid not to try

CEO

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.686
  • Merk: kampeermiddel : Combi Camp Country 2016 - Trigano Odyssée 2011 - Jamet Louisiana 2001 - Jamet Arizona 1997
  • Plus ça change, plus c'est la même chose!
Re: Rubber tussen keuken en wagenbak
« Reactie #3 Gepost op: juli 01, 2014, 09:29:02 pm »

Bij aankoppelen van de keuken zorgen dat de strip alleen geklemd wordt en niet bewogen? Zowel bij onze Louisiana als bij onze huidige wagen hebben we geen last hiervan.
Gelogd
If you choose not to decide, you still have made a choice!

Paulvh

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.717
  • Merk: kampeermiddel : Jamet louisiana 2013
Re: Rubber tussen keuken en wagenbak
« Reactie #4 Gepost op: juli 01, 2014, 09:51:15 pm »

Bij mij laat de strip ook los. Al geprobeerd dit vast te lijmen. Maar helaas. Ik denk idd dat de ondergrond niet goed ontvet is. Dus dit volgende week voor vertrek nog maar eens regelen.
Gelogd

RonvanTilburg

  • Gast
Re: Rubber tussen keuken en wagenbak
« Reactie #5 Gepost op: juli 02, 2014, 07:36:19 am »

ik ben bang dat ontvetten niet het probleem is, maar het opschuiven van de keukenblok dat je hem iedere keer naar beneden drukt. ik zat zelf al te denken aan bv zo'n aulu tochtstip die je op de dorpel van de deuren gebruikt....

of toch opnieuw plakken en dan als het moet maar regelmatig vervangen
Gelogd

muis

  • Gast
Re: Rubber tussen keuken en wagenbak
« Reactie #6 Gepost op: juli 02, 2014, 07:40:37 am »

Bij een wagen van 2012 vind ik dat wel erg snel,  ik zou eens informeren bij de dealer :J
Gelogd

RonvanTilburg

  • Gast
Re: Rubber tussen keuken en wagenbak
« Reactie #7 Gepost op: juli 02, 2014, 07:53:02 am »

tja twee dehands gekocht, via marktplaats. De dealer van de vorige eigenaar laat niets van zich horen, want wij hebben geen zaken gedaan, is zijn standaard antwoord. Ik heb hem nl al eerder gemaild.

Ook garantie kun je dus vergeten, dat blijkt dus alleen voor de eerste eigenaar te zijn, en dat mag nog ook volgens de Nederlandse Wet. Er zijn wel wat gaatjes in die wet maar zonder je rechtbijstand verzekring kom je er dus niet. Ik heb gelukkig niets vreemds aan de wagen gemerkt behalve een wat beweegelijke vloer maar daar kan ik wel mee leven.

Gelogd

muis

  • Gast
Re: Rubber tussen keuken en wagenbak
« Reactie #8 Gepost op: juli 02, 2014, 08:44:48 am »

Jammer zo'n reactie.  Die rubbers kosten je de kop niet maar het was toch wel netjes geweest.  Je zou Ubachs nog kunnen proberen,  dat is de importeur :J
Gelogd

Drikusniet

  • Techneut in hart en nieren
  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.687
  • Merk: kampeermiddel : Campwerk Family
  • Een happy kampeerder
Re: Rubber tussen keuken en wagenbak
« Reactie #9 Gepost op: juli 02, 2014, 10:40:08 am »

Bij de Trigano is het eigenlijk nooit een probleem, dus ik zou gewoon goede kwaliteit kopen bij de bouwmarkt. Ben je waarschijnlijk zelfs goedkoper uit dan naar die dealer te moeten rijden.
Heb je ook gecontroleerd of de wiel-kappen wel zijn gekit? Dit is ook een bekend probleem van Jamet, en zo te horen naar hoe die dealer reageert, zal hij dat wel niet uit zichzelf hebben gedaan.  :?

Welke dealer is dit trouwens? Lijkt mij niet één die er voor de klant is, alleen maar voor zijn eigen centen >:(
Gelogd

RonvanTilburg

  • Gast
Re: Rubber tussen keuken en wagenbak
« Reactie #10 Gepost op: juli 02, 2014, 10:52:12 am »

Het antwoord mbt de garantie is dat het antwoord van ubachs zelf  :( dus daar schieten we niets mee op. Die had ik namelijk benadert  na het antwoord van de dealer, dat hij geen zaken met me wilde doen mbt de vouwwagen omdat hij daar niet door mij zelf gekocht was.

maar omdat de verkoper ook de bon en dus recht van garantie wilde overdragen zou er ingeval van met de rechtbijstand eea wel mogelijk zijn. Gelukkig (nog) niet nodig gehad. :>

Er zit kit in de wielkast dus ik denk dat dit goed is :P
Gelogd

Purk2000

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Berichten: 36
  • Merk: kampeermiddel : Jametic
Re: Rubber tussen keuken en wagenbak
« Reactie #11 Gepost op: juli 21, 2014, 06:37:48 pm »

Ook bij ons laten de rubbers steeds los. Hebben al een keer een origineel nieuw stuk rubber gekocht bij de dealer. Ook alles ontvet voor het aanbrengen, maar toch valt er steeds weer een stuk af. Indien het erg warm wordt in de tent vallen ze 'sneller' dan indien het wat kouder is.
Een rubber tochtstrip van de bouwmarkt hebben we ook als eens geprobeerd maar dat is toch te dun en dicht niet zo goed af bij regen.
Gelogd

RonvanTilburg

  • Gast
Re: Rubber tussen keuken en wagenbak
« Reactie #12 Gepost op: juli 22, 2014, 06:12:47 am »

Ik heb nu cel rubber er tussen geplakt,dit wordt vooral in de scheepsbouw gebruikt om luiken lucht en waterdicht te makken, dit blijft tot nu toe goed zitten, ik heb de keuken er nu een keer of 15afgehaald om te testen en het zit er nog prima op
Gelogd

TallGuy212

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 400
  • Merk: kampeermiddel : Jamet Jametic Panorama 2014
  • Grab life by the coconuts!
Re: Rubber tussen keuken en wagenbak
« Reactie #13 Gepost op: juli 22, 2014, 09:39:46 am »

Het is gewooneen waardeloze constructie bij Jamet. Ook op onze nieuwe Panorama is de strip inmiddels losgeraakt. Oplossing is eigenlijk simpel.... We hebben de strip op haar plaats gefixeerd met duct tape en vervolgens over de gehele breedte vastgeplakt. Zit als een huis!
Gelogd

peremaki

  • Gast
Re: Rubber tussen keuken en wagenbak
« Reactie #14 Gepost op: juli 22, 2014, 11:26:48 am »

Het is gewooneen waardeloze constructie bij Jamet. Ook op onze nieuwe Panorama is de strip inmiddels losgeraakt. Oplossing is eigenlijk simpel.... We hebben de strip op haar plaats gefixeerd met duct tape en vervolgens over de gehele breedte vastgeplakt. Zit als een huis!
Hier hetzelfde probleem. Zit voor nood nu ook vast met duck tape. Mailtje gestuurd naar de wit. Wordt opgelost als we terug komen van vakantie. Hoe weet ik nog niet.
Gelogd
Pagina's: 1 2 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal