Aanmeld topic najaarsklapweekeinde 2014

Gestart door sannie75, juli 03, 2014, 11:09:17 PM

Vorige topic - Volgende topic

PetraL

muis

Dat zou leuk zijn :J

1. Sannie75, Göran, Sandra, Kirsten (10), Jarkko (dan 8.) en Sigrid (5) met onze Cabanon Columbia
2. Frankie, Frank en Yvon met een Aart Kok Livingstone plaats 001
3. Wil peeters, Wil en Jan met een Jamet .....
4. Jootje1710, Antoon, Jolande, Steven, Emmy en Fleur met een Trigano Odyssee
5. Muis, Wilma, Edward, Roan en Ard met Conway Cortina

Wuppie_84

Ik moet dat weekend werken. Is het ook mogelijk om een dag op bezoek te komen. Het gaat dan om de zondag. Dan ben ik een dag vrij.

muis

Tuurlijk is iedereen welkom om te komen buurten maar hou er voor de zondag rekening mee dat iedereen aan het inpakken en opklappen is.

denster

Wij komen ook als we onze nieuwe vouwwagen hebben kunnen ophalen in Limburg voor die tijd.
Let wel, wordt dan de eerste keer dat we deze gaan opzetten. Dat moet makkelijker gaan is ten slotte een "snel-klapper". Mochten er nog Olympe eigenaren komen zou lekker zijn beetje afkijken wel zo fijn.

Trigano Olympe.

Denster (Danny)
Chantal
Daan 9
Thijs 6
Nino 2

zie net nog wel een sport"verplichting" voor dit weekend in de agenda staan. Even zien hoe dit te tackelen is.

danny060473

We hadden dit keer graag voor de eerste keer gekomen, maar we hebben even geen vouwwagen meer :-/

Paulvh

Helaas dit keer niet. Miisschien weer in het voorjaar.

Frankie

Ok.... Ik moet tot mijn grote spijt melden dat ik dit jaar toch niet mee ga. Niet omdat ik niet wil, maar omdat ik zo stom (of aardig, het is maar net hoe je het ziet) ben geweest met mijn moeder (83 jaar) af te spreken om op haar verjaardag naar het poppentheaterfestival in Meppel te gaan op 20 september. Het is waarschijnlijk de laatste keer dat ze daar naartoe gaat. En ze wil dolgraag nog eenmaal een voorstelling van Henk Boerwinkel zien.
En zonder te kijken hoe onze agenda eruit zag heb ik de kaarten voor die dag al besteld en alles  besproken. ::)

Ik kan het uiteraard niet over mijn hart verkrijgen om haar het inmiddels beloofde uitje, dat de hele zaterdag in beslag neemt, te ontnemen.

Ik heb mijn reservering voor plaats 001 al 100% betaald, dus als er iemand is die hem van mij over wil nemen, dan heel graag.

Ik ben d'r ziek van... :(

muis

Frank, dat is echt heel spijtig om te horen maar wel volledig begrijpelijk.  Wij willen de reservering wel overnemen.  Mail jij de camping dan doe ik dat ook  :J misschien is er op vrijdagavond nog een gaatje om aan te komen waaien.

Frankie

Citaat van: muis op augustus 23, 2014, 02:13:00 AMWij willen de reservering wel overnemen.  Mail jij de camping dan doe ik dat ook  :J misschien is er op vrijdagavond nog een gaatje om aan te komen waaien.
Fijn dat het zo kan. Dank je wel. En ik kom beslist vrijdag aanwaaien. :J :J Heb er nog over gedacht om e.e.a. te combineren, maar dat zou gekkenwerk worden...

Conway Cruiser

Wij hadden ook graag willen komen met de Conway Cruiser, maar ik zag net op de website dat er één huisdier per plaats welkom is en wij hebben helaas 2 honden die altijd mee gaan.......
Camping de Rimboe is de camping waar ik als driejarige wel eens heb gestaan voordat ons toenmalige nieuwbouw woning klaar was en het was leuk geweest weer eens terug te keren.

KenJo

Helaas kunnen wij niet: ik heb vrijdag nachtdienst en mijn vrouw moet zondag vroeg werken
klapband, klapdeur, klaplopen, klapmuts, klaproos, klapschaats, klapwiek, klapzoen, klapstuk, klapstoel, achterklap, handjeklap

we klappen wat af!

Alex

Citaat van: Conway Cruiser op augustus 23, 2014, 09:38:42 AM
Wij hadden ook graag willen komen met de Conway Cruiser, maar ik zag net op de website dat er één huisdier per plaats welkom is en wij hebben helaas 2 honden die altijd mee gaan.......
Camping de Rimboe is de camping waar ik als driejarige wel eens heb gestaan voordat ons toenmalige nieuwbouw woning klaar was en het was leuk geweest weer eens terug te keren.

hondje op iemand anders zijn naam misschien?
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Conway Cruiser

Citaat van: Alex op augustus 23, 2014, 12:50:58 PM
hondje op iemand anders zijn naam misschien?

Ik heb gemaild met de vraag of ze voor het najaar een uitzondering willen maken voor die 2 dagen om 2 honden te accepteren.
We horen het wel en hopen dat het kan.... Wordt vervolgd