chattopic najaarsklap 2014

Gestart door sannie75, juli 03, 2014, 11:11:56 PM

Vorige topic - Volgende topic

Marjootje

Wanneer gaan jullie de pannenkoeken bakken?

sannie75

Vanavond, is inmiddels traditie om de eerste avond pannenkoeken te eten! !

Marjootje

:N jammer, dan zijn wij er nog niet!

Gertjan De Meern

Net de vouwwagen opgehaald en de tassen ingepakt. Nog even wachten tot Martijn thuis is uit school en dan komen we eraan!

Jootje1710

Wij rijden hopen we rond 17 uur weg uit Apeldoorn  :>
Antoon & Jolande van Harselaar met de kids (Steven, Emmy en Fleur), Aart Kok Livingstone Game Drive 2018 :-)

sannie75

Wij zijn onderweg.  Volgens de tomtom zijn we er over een uurtje

Marjootje

hoe oud zijn jouw kinderen jootje1710?
onze dochter van 16, twijfelt of ze mee wil, alle kinderen zijn 10 jaar of jonger.

sannie75

Marjootje dat staat als het goed is in het aanmeld topic. Ik weet het niet uit mijn hoofd maar haar kinderen zijn wel wat ouder!

sannie75

Zie net dat ze er geen leeftijden bij heeft gezet... ::)

Jootje1710

Hoi,

We gaan over paar minuutjes weg.

De leeftijd van de kinderen: Fleur is 12 en blijft het hele weekend. Emmy is bijna 14, komt morgen ook samen met Steven die 15 is. Beide logeren vannacht bij oma want paardrijden, tennisles etc (zucht).
Antoon & Jolande van Harselaar met de kids (Steven, Emmy en Fleur), Aart Kok Livingstone Game Drive 2018 :-)

muis

Wij zitten in de auto en hopen rond 6 uur er te zijn :>

villeke

Veel plezier gewenst! Geniet er van!

Marjootje

Citaat van: sannie75 op september 19, 2014, 04:51:24 PM
Marjootje dat staat als het goed is in het aanmeld topic. Ik weet het niet uit mijn hoofd maar haar kinderen zijn wel wat ouder!
heb het al gelezen, dus ik schat dat de oudste nu ook inmiddels 14/15 is, dus onze Esther gaat nu mee. (heb haar verteld dat er ook Wifi is haha)

Marjootje

Citaat van: Jootje1710 op september 19, 2014, 05:22:17 PM
Hoi,

We gaan over paar minuutjes weg.

De leeftijd van de kinderen: Fleur is 12 en blijft het hele weekend. Emmy is bijna 14, komt morgen ook samen met Steven die 15 is. Beide logeren vannacht bij oma want paardrijden, tennisles etc (zucht).
haha, ik had nog even verder moeten lezen zie ik. tot morgen daar! we moeten eerst nog werken tot 12.00 uur.

Gertjan De Meern