chattopic najaarsklap 2014

Gestart door sannie75, juli 03, 2014, 11:11:56 PM

Vorige topic - Volgende topic

PetraL

Wij kunnen niet, hebben een trouwerij. We hebben nog even bedacht om heen en weer te rijden, maar dat is toch niet zo handig...
Helaas...

muis

Hou je dan het Hemelvaart weekend vrij komend jaar,  dan is het voorjaarsweekend :J :J
wel jammer dat je niet kunt maar begrijpelijk.

PetraL

muis

Conway cruiser, jammer dat jullie niet mee kunnen maar zooo begrijpelijk. Astrid gefeliciteerd met je nieuwe baan :>

sannie75

Idd jammer maar gefeliciteerd met de nieuwe baan!

we gaan wel met een klein comité dit jaar zeg...mensen kom op er kunnen er nog veel meer bij :J

Gertjan De Meern

Waarschijnlijk kom ik met twee van de kids het weekend ook naar Lunteren. Is wel een beetje afhankelijk van het weer maar dat ziet er nu redelijk goed uit. Gr. Gertjan...

sannie75

muis

Citaat van: sannie75 op september 11, 2014, 05:01:47 PM
Gezellig Gertjan! :> :>
:J :>

wij zijn niet heel vroeg,  Roan herft donderdag en vrijdag introductiedagen op school ::) hij is om ongeveer half 5 klaar, anders is hij om 10 over 3 klaar, scheelt toch weer een uur ;)

spikehome

jammer dat wij dit weekend niet kunnen.
onze zoon gaat over vliegen bij de scouting naar de rsa.
vorige week zijn wij wel al het weekend weggeweest en heerlijk genoten.

Alex

Pffffffffffff als het dit weer is dan is het wel uit te houden.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Gertjan De Meern

De weersvoorspellingen zien er goed uit. Wij komen dus ook naar Lunteren. Mijn vrouw (Marjon) en oudste dochter hebben andere verplichtingen en komen niet mee.

Ik kom dus gezellig met de jongste twee. Martijn moet wel eerst naar school tot 14:45. We zullen rond 16:30 op de camping aankomen.

muis

Gezellig Gertjan  :>

de voorspellingen zijn zeer gunstig, Edward haalt dinsdag de vouwwagen al en ik moet de luifel nog ff fiksen  ::)

wil peeters

volgens de weers verwachtingen hebben we goed weer  :> kan ik toch nog  wemmen  als daar de mogelijkheid voor is
:> tot vrijdag
de stoereklappers

muis

Het ziet er goed uit O0 :J

wij nemen pannenkoeken beslag mee, suiker en stroop, spek en geraspte kaas.

Wie volgt ;)