Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3 »   Omlaag

Auteur Topic: Advies Malawi gevraagd  (gelezen 10463 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Drees

  • Gast
Re: Advies Malawi gevraagd
« Reactie #15 Gepost op: juli 17, 2014, 09:45:45 pm »

Ongeveer een kwartier. Er zit geen vast grondzeil in. Wij gebruiken hem als luifel (bijna altijd de wanden omhoog gerold) en hebben er daarom alleen een gaatjestapijt onder liggen en geen grondzeil. Maar als ie wel dicht moet is bij de luifel nauwelijks ventilatie mogelijk, bij de voortent wel. Bij koud en slecht weer erg fijn.
Gelogd

olaf

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.750
  • Merk: kampeermiddel : Raclet Panama Up GL
Re: Advies Malawi gevraagd
« Reactie #16 Gepost op: juli 19, 2014, 05:45:02 pm »

1000,- euro is idd wel zuinig.

Je moet wel de volledige garantie hebben en dan denk ik nog eens 1000,- euro extra korting
Gelogd
The need for the many outweigh the needs of the few

RonvanTilburg

  • Gast
Re: Advies Malawi gevraagd
« Reactie #17 Gepost op: juli 19, 2014, 08:04:14 pm »

En let op dat je de garantie zwart op wit krijgt, helaas weet ik uit eigen ervaring dat fabrieks garantie alleen is voor de eerste eigenaar!
Gelogd

Vlinder73

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 237
  • Merk: kampeermiddel : Cabanon Malawi 2015 vanaf voorjaar!
Re: Advies Malawi gevraagd
« Reactie #18 Gepost op: juli 19, 2014, 10:18:53 pm »

Wat fijn zeg al die adviezen hier! Hebben we echt wat aan!
En mochten we toch een voortent willen dan valt de verhuurwagen al af... Ik heb de voortent nog niet in het echt gezien. Dat eerst maar doen!
Gelogd

C5CCV

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.360
  • Merk: kampeermiddel : CCCX
Re: Advies Malawi gevraagd
« Reactie #19 Gepost op: juli 19, 2014, 11:05:37 pm »

Ik heb hem vandaag bij De Wit nog eens bekeken, maar als je alleen de luifel neemt moet je wel opletten dat deze relatief ondiep is, ofwel ja hebt er weinig schaduw van.
Gelogd

dennismaus

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 69
  • Merk: kampeermiddel : Cabanon Malawi
Re: Advies Malawi gevraagd
« Reactie #20 Gepost op: juli 20, 2014, 01:14:27 pm »

Ik zit hier nu onder de luifel van onze malawi met de oude luxe luifel. Ruimte zat!, het is hier een top vouwwagen waar zo lekker veel troep in kan hahaha. Zet vlotjes op en slaapt heerlijk, wij hebben er dan wel een nieuw natras van de ikea in gedaan. Past allemaal makkelijk door de softtop om het zo maar te noemen.
Gelogd

Drees

  • Gast
Re: Advies Malawi gevraagd
« Reactie #21 Gepost op: juli 20, 2014, 01:19:12 pm »

Ik zit hier nu onder de luifel van onze malawi met de oude luxe luifel. Ruimte zat!, het is hier een top vouwwagen waar zo lekker veel troep in kan hahaha. Zet vlotjes op en slaapt heerlijk, wij hebben er dan wel een nieuw natras van de ikea in gedaan. Past allemaal makkelijk door de softtop om het zo maar te noemen.
Geniet ervan! Wij moeten nog even wachten, maar dan hopen we er net zo lekker mee te kamperen in Frankrijk.
Gelogd

C5CCV

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.360
  • Merk: kampeermiddel : CCCX
Re: Advies Malawi gevraagd
« Reactie #22 Gepost op: juli 20, 2014, 01:35:07 pm »

Ik zit hier nu onder de luifel van onze malawi met de oude luxe luifel....


Dat was ook de mooiste luifel, geniet er van!
Gelogd

kph

  • Gast
Re: Advies Malawi gevraagd
« Reactie #23 Gepost op: juli 20, 2014, 02:10:38 pm »

En let op dat je de garantie zwart op wit krijgt, helaas weet ik uit eigen ervaring dat fabrieks garantie alleen is voor de eerste eigenaar!

Maar als je een aankoopbon van de vorige eigenaar kan overleggen, vraagt dan iemand naar je paspoort om de gegevens te vergelijken of je wel de eerste koper bent of niet??  Of was je dan te eerlijk om erbij te vermelden dat je 2e eigenaar bent?  :X
Gelogd

Vlinder73

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 237
  • Merk: kampeermiddel : Cabanon Malawi 2015 vanaf voorjaar!
Re: Advies Malawi gevraagd
« Reactie #24 Gepost op: juli 20, 2014, 08:48:03 pm »

@DannyST: waar hebben jullie de raclet safari gekocht? Is het normaal dat je korting krijgt als je geen inruil hebt?
@dennismaus: hoe diep is dan de oude luxe luifel? Ik ben benieuwd naar het verschil!
Gelogd

C5CCV

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.360
  • Merk: kampeermiddel : CCCX
Re: Advies Malawi gevraagd
« Reactie #25 Gepost op: juli 20, 2014, 09:43:08 pm »

Ik heb hier nog een foto die ik destijds bij De Wit heb gemaakt, dit was het eerste exemplaar.

Gelogd

Drees

  • Gast
Re: Advies Malawi gevraagd
« Reactie #26 Gepost op: juli 20, 2014, 09:46:24 pm »

Volgens mij maakt het formaat niet uit, wel de kleur. De oude heeft rode stukken, de nieuwe is helemaal beige. Ik houd ook van het rode, zit ook in de voortent. Zo uit mijn hoofd is de voortent zo'n 60 cm dieper dan de luifel.
Gelogd

dennismaus

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 69
  • Merk: kampeermiddel : Cabanon Malawi
Re: Advies Malawi gevraagd
« Reactie #27 Gepost op: juli 20, 2014, 10:42:07 pm »

Klopt formaat is hetzelfde maar hier kunnen geen voorstukken klamboes en dat soort zaken ingeritst worden. Hier zaten ook nog de ronde klitteband vasthouders voor het kuipzuil in de wagen, dat hebben wij opgelost met een rand aan de kuip laten stikken ala caravan voortent en een strip om hem in te laten gleiden. Nu ziet het schort altijd goed vast.
Gelogd

RonvanTilburg

  • Gast
Re: Advies Malawi gevraagd
« Reactie #28 Gepost op: juli 21, 2014, 09:44:39 am »

Maar als je een aankoopbon van de vorige eigenaar kan overleggen, vraagt dan iemand naar je paspoort om de gegevens te vergelijken of je wel de eerste koper bent of niet??  Of was je dan te eerlijk om erbij te vermelden dat je 2e eigenaar bent?  :X

Ik belde op naar de dealer en stelde me voor met mijn eigennaam en die kwam niet in hun systeem voor. Toen was het gesprek zeer snel over, vervolgens heb ik contact op genomen met de importeur hier over en die gaf het zelfd antwoord.

En ik wilde alleen iets weten over een plek in mijn doek, ik vroeg me af of het een weef foutje was ik heb wel antwoord gehad aan de hand van foto's het bleek te komen omdat mij. Doek klem had gezeten met het inklappen
Gelogd

kph

  • Gast
Re: Advies Malawi gevraagd
« Reactie #29 Gepost op: juli 21, 2014, 11:33:33 am »

Wel raar toch eigenlijk dat ze alleen de 1e eigenaar garantie geven. Ze horen toch gewoon garantie te geven op de wagen........(die moet gewoon minstens 1 of 2 jaar vrij zijn van gebreken).

In iedergeval een les voor de volgende keer, de naam van de vorige eigenaar gebruiken  :P (mits je nog garantie hebt en je de naam weet natuurlijk -> hoewel ik verwacht dat die op de aankoopnota vermeld staat).
Gelogd
Pagina's: « 1 2 3 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal