Dekenkist als disselbak??

Gestart door XrhonaX, juli 22, 2014, 11:36:56 PM

Vorige topic - Volgende topic

XrhonaX

Hi,
Wat ik me nou afvraag is: kan ik een dekenkist als disselbak gebruiken? Het weegt niks en biedt genoeg ruimte voor een hoop spullen. Het gaat om zo'n plastic ding van sherwood ofzo. zo'n ding waar je de kussens van je tuinmeubelen in bewaart.

XXX

C5CCV

Wellicht met voldoende ondersteuning en licht gebruik en een paar spanbanden om de deksel tijdens het rijden dicht te houden .....

Drikusniet

Zou het eerlijk gezegd niet doen. Die dingen zijn vaak samengesteld uit losse delen. Als er maar iets mee gebeurt ligt al je spul op de weg.

Mieke

Tja. Ik weet niet dat als het regent en met het opspanttende water dat je spullen er droog in blijven. Er zitten toch wel wat krachten op een rijdende wagen....

Tom

Je ziet het wel vaker, moet geen probleem zijn mits deze op een stevige bodem staat en dan idd met spanbanden dicht maken.

mars

Zou best goed kunnen gaan, maar bedenk dat ze hiervoor niet gemaakt zijn en getest op hoge snelheden.

elenp

Wij hebben een aluminium gereedschapskist van 1.25 x38x38op de dissel gemonteerd. De originele bak vonden wij te hoog en kan problemen geven met de Panorama.  Mocht deze bak ook te groot zijn, dan kan het snel gedemonteerd worden op de camping.
Wel wat duurder dan een paar tientjes, maar is zijn geld wél waard.  Geprotrading hebben we m vandaan...

XrhonaX

Ja zo had ik er nog niet over nagedacht.... Idd als het mis gaat ligt al m'n spul over de snelweg....ai...

Thanks voor de tips! Ik ga een overleggen met m'n kluswonder  :P