Het Grote voorjaars klapweekend Chat-topic (2015)

Gestart door Alex, oktober 02, 2014, 10:02:44 PM

Vorige topic - Volgende topic

jari

Jevipro

VeNi

Yihaa, hier ook de tweede grote witte envelop binnen .. (Eerste de reclame en nu de bevestiging van de reservering) - betaling is gebeurd.

Paulvh

Ook ditmaal heeft de PostNl Texel weten te vinden. Dus snel het geld overgemaakt.  :>

Frankie

Citaat van: Paulvh op januari 12, 2015, 05:20:03 PM
Ook ditmaal heeft de PostNl Texel weten te vinden. Dus snel het geld overgemaakt.  :>
Texel? Wazdah?  :#

KlapJoeri

Nooit mensen zo blij gezien omdat ze een factuur mochten betalen  :#
The cold never bothered me anyway.....

vic36shorty

Het is toch wel erg ook dat we staan te juichen als fe bevedtiging op de deurmat valt

Alex

Ik hoop eigenlijk dat de laatkomers niet te ver van de grote groep komt te staan.
Zal niet vroeg aan kunnen rijden dus hopelijk is er dan nog plaats.

Hmmmm de pannenkoeken traditie is al een uitdaging op zich.
Laat staan de bbq.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Yolanda

Wij zullen ook niet zo heel vroeg zijn, de kinderen moeten gewoon nog naar school woensdag. En dan maar hopen geen file te hebben onderweg. Als het mee zit zijn we er rond etenstijd.

jari

Wij proberen toch zo snel als kan te komen en mochten de kinderen toch nog besluiten om te komen kunnen ze eventueel met de trein komen en dan pikken wij ze daar bij (een) station in de buurt wel op. Maar zoals het er nu naar uit ziet hebben ze geen zin om mee te gaan.
Jevipro

vic36shorty

Sneller dan over 16 weken zal het niet gaan ooooooh het duurt zoooo lang

PetraL

De velden liggen tegen elkaar aan. Twee gescheiden door bosjes en bomen en dan 1 aan de overkant van het pad.
Twee velden waren al ready voor 2 x 28 personen.
Nu was het donker, dus heel goed in te schatten was het niet, maar vlgns mij was dat andere veld ongeveer even groot. Dus nog eens 28?
Maar ik denk dat ze mss daar mee juist wachten om te kijken hoeveel aanmeldingen er komen. (?)

Alex

Hmmmm we zullen zien hoever de velden uit elkaar komen.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

vic36shorty

ze zullen er toch wel rekening mee houden althans dat zou ik doen maar ja wie ben ik

KenJo

Wij komen pas vrijdag in de loop van de middag aan omdat we donderdag andere verplichten hebben. Wij zijn dus helemaal laat  :#
klapband, klapdeur, klaplopen, klapmuts, klaproos, klapschaats, klapwiek, klapzoen, klapstuk, klapstoel, achterklap, handjeklap

we klappen wat af!