Het Grote voorjaars klapweekend Chat-topic (2015)

Gestart door Alex, oktober 02, 2014, 10:02:44 PM

Vorige topic - Volgende topic

Yolanda

Het is wel wat met het weer hé! Als ik buienradar van vandaag mag geloven blijft het droog al wordt de temperatuur iets minder. Ik ben al blij als ik droog kan opzetten en afbreken!  :J

Paulvh

Citaat van: Yolanda op mei 08, 2015, 07:31:34 PM
Het is wel wat met het weer hé! Als ik buienradar van vandaag mag geloven blijft het droog al wordt de temperatuur iets minder. Ik ben al blij als ik droog kan opzetten en afbreken!  :J
Zo denk ik er ook zo over. Met name droog inpakken. Een kletsnatte kar inpakken dat zie ik nu ff niet zitten.

boswachter

He jongelui veel plezier, ik ben nog ff aan het klussen thuis.... (nieuwe vloer gekregen, nu de inrichting weer terug)

Yolanda

muis

olaf

The need for the many outweigh the needs of the few

Yolanda

Ik kan het niet meer terug vinden, maar hoe zat het ook alweer met de openingstijden van de winkels tijdens hemelvaart in de omgeving?

muis

Dan moet je even op de sites van de verschillende winkels kijken

Nirak

Hallo klapcollega's die er al zijn, hoe is het met de kou 's nachts, moeten we nog xtra dekens/dekbedden meenemen naast onze slaapzakken?
Dans met je hart en je voeten zullen volgen.

GertjanA

Hi Nirak, Napoleon zei al: beter mee verlegen, dan om verlegen.

muis

Ccindy

Slaapzak was afgelopen nacht voldoende, maar de nachten hiervoor toch een extra fleece dekentje nodig gehad.
Don't be afraid to fail, be afraid not to try

Nirak

Bedankt, fleecedekens liggen al klaar, we zien jullie vanmiddag, zijn er rond 14.30 - 15.00 uur.
Dans met je hart en je voeten zullen volgen.

Grsnld

Citeerhoe zat het ook alweer met de openingstijden van de winkels tijdens hemelvaart in de omgeving?

In vessem is de c1000 dicht,
maar in de grotere plaatsen Eersel, hapert en bladel zijn er winkels open (jumbo en AH)

Yolanda

Citaat van: Grsnld op mei 09, 2015, 11:44:31 AM
In vessem is de c1000 dicht,
maar in de grotere plaatsen Eersel, hapert en bladel zijn er winkels open (jumbo en AH)

De C1000 is alleen in Veldhoven open, verder overal gesloten. Ook alle Lidl winkels zijn gesloten. Neem aan dat we op de camping wel een snack kunnen halen.  :)