Het Grote voorjaars klapweekend Chat-topic (2015)

Gestart door Alex, oktober 02, 2014, 10:02:44 PM

Vorige topic - Volgende topic

bensi

Citaat van: Yella op december 22, 2014, 04:11:16 PM
Dank allen, maar voelt meteen zo oud.
Welnee Jelle, het is vreselijk genieten van die kleinkinderen .............. echt waar  :J

Gisteren zegt nog een kleindochter van 7 tegen me, Opa, jij lijkt helemaal geen Opa, je lijkt meer een papa, want je bent helemaal niet oud !!!   :k  Heerlijk toch die kinderen  :)
Ex - Smitveld Ruebist >> Combi Camp Venezia >>Camplet Concorde >>Smitveld Ruebist>> Nu een Combi Camp Country
Blijven klappen, daar gaat het om ;-)

Alex

Tsssss zelfs mijn dochter van 12 noemt me ouwe. :P
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

vic36shorty

De Verklaringen - Betekenis - Definitie en Synoniem voor:Ouwe = Baas, Bestuurder, Bewindhebber, Bollebof, Boss, Chef, Directeur, Eigenaar, Hoofd, Hoofdman, Kapitein, Manager, Ouweheer, Overste, Paatje, Pap, Papa, Pappie, Paps, Pater, Pee, Pere, Superieur, Va, Vaar, Vake; Oudeheer, Pa, Vader

vic36shorty

Alex

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

vic36shorty

Alex

vic36shorty

Zou wat zijn als mijn dochter van 5 ouwe zou zeggen

KenJo

Citaat van: vic36shorty op december 21, 2014, 08:50:02 AM
Ik ben bang dat de volwassenen in de minderheid zijn
Zekers! Ik zat vandaag met mijn jongens even te teen hoeveel leeftijdsgenootjes er komen: ruim over de twintig (4-9 jaar)! Ze waren niet meer te houden  :X

Dus naast een veldje voor HK's ook maar een voor de kids??? Of combineren: kids in HK's  :H :H :H :H
klapband, klapdeur, klaplopen, klapmuts, klaproos, klapschaats, klapwiek, klapzoen, klapstuk, klapstoel, achterklap, handjeklap

we klappen wat af!

Swede

@KenJo, vrees dat dat in de onze niet gaat passen.  ::)
live life outdoors

vic36shorty

Boraxx

Onze aanmeldingen komt 2et ook aan.  Werd gelukkig getipt. 4 maandmaanden fulltime gewerkt en niet mee op de site geweest  ::)
Wij helpen dus mee om de 50 te halen. Ik zal eerst aanmelden bij de camping en dan hier.
Boraxx is is aantocht met 5 personen.    :J

vic36shorty

Kun je gedachten lezen of zo zat er net aan te denken

olaf

The need for the many outweigh the needs of the few

vic36shorty