Het Grote voorjaars klapweekend Chat-topic (2015)

Gestart door Alex, oktober 02, 2014, 10:02:44 PM

Vorige topic - Volgende topic

Alex

Nog even en we hebben een vouwwagenclub whatsapp groep :P
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

GroeneMalawi

Zijn er al Cabanons gespot in Vessem ?  :zw
Is het een idee om ze bij elkaar te zetten ? We zijn flink in de minderheid...

Hoe vindt de toewijzing op de verschillende velden trouwens plaats ? Op volgorde van binnenkomst misschien ?

A bientot!

Ccindy

Toen wij zaterdag weggingen stonden er in ieder geval al 2 Cabanons. Niet op hetzelfde veld overigens; wagens worden nu neergezet op volgorde van binnenkomst.
Don't be afraid to fail, be afraid not to try

GJT

Citaat van: Alex op mei 11, 2015, 10:55:46 PM

Heb jij die niet?

Yolanda

Citaat van: Alex op mei 11, 2015, 10:55:46 PM

Geen gek idee. Denk alleen dat we dan allemaal bij onze klapper zitten om de whatsapp te kunnen blijven volgen. Voor je het weet heb je 1000 berichten gemist!  :P

Nirak

Citaat van: Ccindy op mei 11, 2015, 11:06:09 PM
Toen wij zaterdag weggingen stonden er in ieder geval al 2 Cabanons. Niet op hetzelfde veld overigens; wagens worden nu neergezet op volgorde van binnenkomst.
Toen ik zondag weg ging waren er al 4 cabanons, mooi verspreid, 1 bij Muis op het veld 3 bij ons op het veld. Het begon al een gezellige mix van wagens te worden, leuk hoor al die verschillende klappers!
Dans met je hart en je voeten zullen volgen.

vic36shorty

Jaaaaaaa nog maar 6:30 uurtjes werken en dsn weekend.
Niet dat ik aan het aftellen ben hoor.......

Wuppie_84

Nog 27 uur en dan vertrekken ook wij naar jullie. De klapper is klaar, zijn nu met de kleren en de spullen in de auto bezig. Hoop de auto vandaag ook ingepakt te hebben voor ik moet gaan werken. Dan is het morgen de laatste dingen en het huis netjes achterlaten. Dan begint onze vakantie al helemaal ZEN

VeNi

Lol, hier ook nog 27 uur ...
Kar staat op de oprit
Vanavond nog wat spullen erin en eruit (nieuwe stoelen gekocht dus oude mogen thuisblijven)

Kleding staat klaar in de gang

Dadelijk nog wat boodschappen inslaan

Morgenvroeg moeten er nog twee van de drie kinderen naar school, mama gaat nog fruisalade maken op school (8u-10u), vervolgens de laatste spullen inpakken en de fietsen op de kar zetten,  om 12u kids afhalen, nog iets eten en we hopen rond 13u hier weg te zijn ... Zijn we rond 14u op de camping !!

Best spannend om zoveel nieuwe mensen te ontmoeten ... Ik weet nu al dat het weekend veel te vlug voorbij zal zijn.

Tot morgen !

Malk0

De stellar staat voor de deur....
Zou het dan gaan gebeuren....
:>

boom

ik had mij opgegeven: maar helaas kunnen wij niet; exit Boom: 3Dog TrailDog 2 pers.

*gelukkig komt Bravo uit Ommen om een tenttrailer te demostreren.

Alex

Mijn dienst begint bijna.
Dus nog even doorzetten.

Morgen al wel vrij de spullen staan klaar dus alleen de auto inpakken.
Het zal me benieuwen waar ik dit jaar terecht zal komen.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Alex

Citaat van: boom op mei 12, 2015, 10:56:54 AM
ik had mij opgegeven: maar helaas kunnen wij niet; exit Boom: 3Dog TrailDog 2 pers.

Jammer volgende keer beter.

spikehome

Citaat van: boom op mei 12, 2015, 10:56:54 AM

Erg jammer.
Zo een 3dog zie je toch al zo zeldzaam.
(snap nu waarom :) )

Marjootje

Vouwwagen volgestamp.. check, boodschappen in huis.. check, nu tas inpakken en wachten op de bevestigings schroeven van ons imperiaal.. (anders zullen we 2x moeten rijden :I), want waar laten we de fietsen, tafels en stoelen anders??? :(