Meet and greet Bravo

Gestart door Alex, februari 15, 2015, 04:17:04 PM

Vorige topic - Volgende topic

herowebe

Yella

www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

olaf

The need for the many outweigh the needs of the few

Alex

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Alex

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

bensi

Maar het was wel gezellig vanmiddag  :J

En Jasper ......... bedankt voor de goede verzorging  :)   KK

Ex - Smitveld Ruebist >> Combi Camp Venezia >>Camplet Concorde >>Smitveld Ruebist>> Nu een Combi Camp Country
Blijven klappen, daar gaat het om ;-)

Bonny

Alles wat we zijn is het resultaat van wat we hebben gedacht.

danny060473

Had graag even langs willen komen, maarja ik vond toch even te ver vanuit Oostenrijk ;-))

Alex

olaf

Citaat van: danny060473 op februari 21, 2015, 08:16:11 PM
Had graag even langs willen komen, maarja ik vond toch even te ver vanuit Oostenrijk ;-))
dat valt me wel een beetje tegen :#

olaf

tazman

Ja  Was even gezellig vanmiddag.. WW

Wanderer200

Toevallig waren wij al van plan om morgen naar Bravo te gaan om te kijken of we de Trigano Odyssee ook in onze overweging mee moeten nemen.

Dus wellicht tot morgen :)

danny060473

Alex