Meet and greet Bravo

Gestart door Alex, februari 15, 2015, 04:17:04 PM

Vorige topic - Volgende topic

Alex

Zoals jullie al gelezen hebben zijn we uitgenodigd bij http://www.bravovouwwagen.nl/
Dit is net als alle andere evenementen voor en door de leden.

Wie er in ieder geval te vinden zullen zijn.
Herwine ,Ronald ,Bonny en ik zegt de gek. :P

Dus heb je zin en tijd je bent van harte welkom om eens een praatje te maken in real life en os te helpen met het promoten van de club en vouwwagens in het algemeen.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Theu

Leuk.
Maar Zoetermeer-Ommen vind ik iets te....
Anders zou ik het zeker leuk vinden om langs te komen, te stoppen en evt te helpen.

Alex

We hebben in maart ook nog 1 in Zeist. :P
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

bensi

Leuk, denk dat ik wel even kom kijken  :)
Ex - Smitveld Ruebist >> Combi Camp Venezia >>Camplet Concorde >>Smitveld Ruebist>> Nu een Combi Camp Country
Blijven klappen, daar gaat het om ;-)

Alex

bensi

Citaat van: Alex op februari 15, 2015, 05:47:59 PM
zou leuk zijn .
Als je wilt of als het nodig is wil ik ook wel een aantal uurtjes komen helpen promoten. Laat maar even weten.
Ex - Smitveld Ruebist >> Combi Camp Venezia >>Camplet Concorde >>Smitveld Ruebist>> Nu een Combi Camp Country
Blijven klappen, daar gaat het om ;-)

Alex

iedereen is van harte welkom om ons te helpen .
ook hier is het hoe meer zielen hoe meer vreugde
en we zijn natuurlijk niet voor niks het gezelligste forum van nederland

Drikusniet

Alex

Theu

Wellicht komen we dan wel even naar Zeist. Data?

olaf

Ik denk dat wij komende zondag wel even komen kletsen  :)
The need for the many outweigh the needs of the few

muis

Leuk!

Bij Erica is het van 20 tm 22 maart. Hierover later meer, zoals wie er welke dag is.

Alex

Snoep is geregeld. :P
Nu nog mensen om het aan uit te delen. :P

Nu nog even folders maken.

olaf

Citaat van: Alex op februari 19, 2015, 04:46:33 PM
Snoep is geregeld. :P
Nu nog mensen om het aan uit te delen. :P
Nu nog even folders maken.
Goed bezig Alex.

olaf