Aanmeld topic voorjaarsweekend 2015

Gestart door olaf, februari 13, 2015, 06:09:11 PM

Vorige topic - Volgende topic

Gekoppelde gebeurtenissen

KlapJoeri

Toch moet je je lidnr invullen om hem aan te vragen  :#
The cold never bothered me anyway.....

Yolanda

Citaat van: KlapJoeri op februari 17, 2015, 09:34:15 PM

Heb natuurlijk even gezocht, maar je moet toch lid zijn om de groene CKE kaart te krijgen. Er is ook een gele, maar die geld niet als legitimatiebewijs.

olaf

Citaat van: KlapJoeri op februari 17, 2015, 09:34:15 PM
Achter op de kaart staat ook eigendom van ANWB

Voor de CKE had de ANWB de CCI kaart daar zijn ze mee gestopt en volgens mij zijn ze zelf de CKE begonnen.
De CCI kaart is overigens nog te koop via https://www.nkc.nl/nkc/camping-card-international/
The need for the many outweigh the needs of the few

Yolanda

Goed gevonden Olaf! Ik dacht dat die kaart dus helemaal niet meer bestond!

olaf

Citaat van: Yolanda op februari 17, 2015, 10:40:24 PM
Goed gevonden Olaf! Ik dacht dat die kaart dus helemaal niet meer bestond!
Goed hé zo laat op de avond ;)

Theu

Yolanda

Citaat van: Theu op februari 18, 2015, 12:13:00 AM
Acsi heeft toch ook zo'n kaart?

Had ik ook gezocht, maar die is alleen voor kortingen en geld niet als legitimatie en heeft geen WA verzekering.

Yella

Citaat van: KlapJoeri op februari 17, 2015, 09:23:41 PM
Die CKE, kun je die alleen via de ANWB verkrijgen?
Want wij zijn geen ANWB lid en dat wil ik ook niet speciaal voor een campingkaart worden  ::)
Maar ik lees dat hij in Noorwegen ook nuttig kan zijn dus misschien toch wel interessant om zo'n kaart in huis te halen.
Je moet inderdaad ANWB lid zijn.
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

Boompje

Maar er is ook een beperkt lidmaatschap. Kost iets van € 15 per jaar. Krijg je in ieder geval de ledenkortingen mee en een lidmaatschapsnummer. Wie weet is dat voldoende. In ieder geval voordeliger dan een nieuwe ID kaart of paspoort. Wij kregen dat in de ANWB winkel aangeboden.
Quitters never win, winners never quit

Yella

Citaat van: Boompje op februari 18, 2015, 09:31:49 AM
Maar er is ook een beperkt lidmaatschap. Kost iets van € 15 per jaar. Krijg je in ieder geval de ledenkortingen mee en een lidmaatschapsnummer. Wie weet is dat voldoende. In ieder geval voordeliger dan een nieuwe ID kaart of paspoort. Wij kregen dat in de ANWB winkel aangeboden.
Je zult toch in ieder geval nog wel een ID of paspoort nodig hebben als je naar het buitenland gaat. Ook hier in NL als je geen rijbewijs hebt, ook al geldt die volgens mij niet officieel als ID bewijs.
Heb er ook over nagedacht, maar zie het vooralsnog niet zo zitten omdat wij altijd zomaar ergens heen gaan wat ons leuk lijkt en we ons niet willen laten leiden door kortingen om een camping te selecteren.
Heb wel laatst een ACSI boek aangeschaft, daar zat een card bij. Ga die eerst wel eens uitproberen. Maar het ging ons om een actueel campingboek voor onderweg. Heeft ons wel vaker op campings gebracht.
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

Kookaburra

Een andere enerverende campingzoekactie is de dichtstbijzijnde camping zoeken in de TomTom, mits de POI's vooraf zijn geladen. Voorbereiden? Helemaal niet nodig! Je volgt gewoon blind het pijltje en hebt geen idee waar je terecht komt.  O0

Zo is de omgeving van Orléans erg mooi, hebben we ondervonden. En ze hebben ook bizarre campings.
Smitveld Ruebist Elegance 2015-2021
Kip Shelter Plus heden

Drikusniet

Als vervangende ID kun je ook de ACSI-ID gebruiken:
http://www.acsiclubid.nl/nl/home/l1-n2225/?utm_source=Campingcard-header&medium=header-tab&campaign=Campingcard-header
Kost slechts 4,95, dus een stuk goedkoper als die van de ANWB, en je bent WA verzekerd.

bensi

Citaat van: Drikusniet op februari 18, 2015, 02:01:51 PM
Als vervangende ID kun je ook de ACSI-ID gebruiken:
http://www.acsiclubid.nl/nl/home/l1-n2225/?utm_source=Campingcard-header&medium=header-tab&campaign=Campingcard-header
Kost slechts 4,95, dus een stuk goedkoper als die van de ANWB, en je bent WA verzekerd.
Even op die website gekeken, leuk, dus gelijk die ACSI-ID kaart maar besteld.
Ex - Smitveld Ruebist >> Combi Camp Venezia >>Camplet Concorde >>Smitveld Ruebist>> Nu een Combi Camp Country
Blijven klappen, daar gaat het om ;-)

Paulvh

En...... Net besteld de Acsi club id !  :>

olaf

Citaat van: Drikusniet op februari 18, 2015, 02:01:51 PM

Waar zou je die verzekering bij/voor gebruiken?

Her er op meer forum wel eens wat over gelezen.