Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:

* Voorjaars-Klapweekend


Pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 »   Omlaag

Auteur Topic: de vouwwagenclub bij de "Erica Kampeer informatie dagen"  (gelezen 31602 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Yolanda

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 3.252
  • Merk: kampeermiddel : Raclet Jasmin
Re: de vouwwagenclub bij de "Erica Kampeer informatie dagen"
« Reactie #135 Gepost op: maart 24, 2015, 07:38:39 pm »

Gelogd

campingloge

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 387
  • Merk: kampeermiddel : Opblaasbare Kyte Full Options
Re: de vouwwagenclub bij de "Erica Kampeer informatie dagen"
« Reactie #136 Gepost op: maart 24, 2015, 08:02:49 pm »

Nouja, het zal wel grappig zijn ofzo maar erg vriendelijk komt het niet over. Er is inmiddels in elk geval geen haar op mijn hoofd meer die er aan denkt om naar dat klapweekend te komen.  Misschien kan iemand het me uitleggen want ik sta op het punt om hier weg te gaan en niet meer terug te komen. Als dat dan de bedoeling is??  :N

Hallo Bagheera,
Dat zou wel jammer zijn. Holtkamper bashen is hier de nationale hobby. Het waarom wil ik niet eens over nadenken, ik negeer het. Wat voor mij telt is dat Holtkampers niet op andere merken bashen in wat voor vorm dan ook. De meesten zijn niet met een Holtkamper begonnen en brengen graag ook hun vroegere ervaringen over als ze daar iemand mee kunnen helpen zonder de wagen af te kraken. Waarom zouden ze ook? Ze hebben ook met die wagen heel prettig gekampeerd net als nu met de Holtkamper.

Oh ja, een klapweekend is echt wel gezellig. Je hoeft echt niet met iedereen te praten, we kennen elkaar ook niet allemaal. De sfeer op een camping met bijna alleen vouwwagens is echter wel anders dan je normaal op een camping hebt. Campingsfeer in optima forma zou ik zeggen. Dus, showen die Astro!

Gelogd

spikehome

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.978
  • Merk: kampeermiddel : Shelter
  • Na 25jaar vouwwagens wat anders
Re: de vouwwagenclub bij de "Erica Kampeer informatie dagen"
« Reactie #137 Gepost op: maart 24, 2015, 09:33:46 pm »

Toch jammer dat je hier niet kunt like'n
Maar helemaal mee eens campingloge
« Laatst bewerkt op: maart 24, 2015, 09:35:21 pm door spikehome »
Gelogd
van trigano naar holtkampers naar een shelter

Alex

  • Klapgek
  • Adminiklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Online Online
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 14.414
  • Merk: kampeermiddel : Holtkamper Aero Wind®Force 2020 / Beachy 360 2023
  • Welk kampeermiddel : Vouwwagen/Caravan
    • Fortuin
Re: de vouwwagenclub bij de "Erica Kampeer informatie dagen"
« Reactie #138 Gepost op: maart 24, 2015, 09:44:24 pm »

Toch jammer dat je hier niet kunt like'n
Maar helemaal mee eens campingloge
Zitten we hier echt op te wachten??
Want het nadeel is dat ik alleen mod's kan vinden die de like dan ook op je facebook zelf zet.
Gelogd
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

spikehome

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.978
  • Merk: kampeermiddel : Shelter
  • Na 25jaar vouwwagens wat anders
Re: de vouwwagenclub bij de "Erica Kampeer informatie dagen"
« Reactie #139 Gepost op: maart 24, 2015, 09:48:13 pm »

Nee niet echt Alex
Was maar een uitspraak even.
Gelogd
van trigano naar holtkampers naar een shelter

Frankie

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.995
  • Merk: kampeermiddel : Aart Kok Livingstone game drive XXL bed
Re: de vouwwagenclub bij de "Erica Kampeer informatie dagen"
« Reactie #140 Gepost op: maart 24, 2015, 10:36:29 pm »

En dan koopt ie eindelijke een echte Combi Camp :H :P
Niets is onmogelijk Ben. Onwaarschijnlijk, naar op lange termijn zeker niet onmogelijk. :#

Kom op mensen, het is hier een gezellig forum waar dat soort plagerij toch moet kunnen, ik moet er altijd wel om lachen :J
Goed zo Ben. Want een dag niet gelachen.... Maar jij hebt dan weer het voordeel dat je een CC hebt. Dan wordt plagen moeilijk en valt een glimlach niet meer van het gezicht weg te branden. :#


Dat zou wel jammer zijn. Holtkamper bashen is hier de nationale hobby.
Jammer dat je deze term gebruikt. Want als er namelijk iets niet gebeurt is het wel bashen. Als een Nederlander een Belgenmop vertelt, zeg je toch ook niet dat-ie bezig is met Belgen bashen?

Het waarom wil ik niet eens over nadenken
Da's jammer. En het is misschien ook de oorzaak van het feit dat je de term 'bashen' hanteert.

Ik vind het best gek dat van de draak steken met (het bezit van) caravans de humor wel ingezien wordt, maar dat de draak steken met een merk vouwwagen en het bezit ervan zo slecht begrepen wordt.
En in het verlengde daarvan vind ik het sowieso vreemd dat mensen van sommige zaken denken dat ze serieus bedoeld zijn. Of liever: dat ze geen onderscheid lijken te kunnen maken tussen wat wel en wat niet serieus bedoeld is.
Kennelijk neemt een aantal eigenaren hun merk zo serieus dat ze er geen grappen over dulden en geen kritiek over kunnen velen en vervolgens ook nog eens het onderscheid tussen grappen en kritiek niet meer kunnen maken
Gelogd

campingloge

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 387
  • Merk: kampeermiddel : Opblaasbare Kyte Full Options
Re: de vouwwagenclub bij de "Erica Kampeer informatie dagen"
« Reactie #141 Gepost op: maart 24, 2015, 10:53:52 pm »

Normaal reageer ik niet, maar vooruit. We kunnen best tegen een goeie grap over onze Holtkampers. Sterker nog, we maken ze zelf ook vrij veel. Ik ga niet in discussie, en al helemaal niet over wat een goede grap is, maar wat jij humor noemt valt volgens mij in de categorie frustratie. Tegen beter weten in geef ik een tip: probeer eens wat minder grappig te zijn. Komt de sfeer zeer ten goede. Of is het je bedoeling nieuwe leden weg te jagen?
Gelogd

Frankie

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.995
  • Merk: kampeermiddel : Aart Kok Livingstone game drive XXL bed
Re: de vouwwagenclub bij de "Erica Kampeer informatie dagen"
« Reactie #142 Gepost op: maart 24, 2015, 11:09:27 pm »

Normaal reageer ik niet, maar vooruit. We kunnen best tegen een goeie grap over onze Holtkampers. Sterker nog, we maken ze zelf ook vrij veel. Ik ga niet in discussie, en al helemaal niet over wat een goede grap is, maar wat jij humor noemt valt volgens mij in de categorie frustratie. Tegen beter weten in geef ik een tip: probeer eens wat minder grappig te zijn. Komt de sfeer zeer ten goede. Of is het je bedoeling nieuwe leden weg te jagen?
  Ik kan dit alleen maar pareren met de mededeling dat veel andere mensen
1. weten dat het geen frustratie is (leg eens uit. waarover zou ik in hemelsnaam gefrustreerd moeten zijn...)
2. het wel humoristisch vinden
3. ik beslist niet de enige ben die de draak steekt met het merk en de sfeer eromheen.
Leuk dat je 'we' gebruikt. Goed dat de Holtkamper eigenaren een woordvoerder hebben.
« Laatst bewerkt op: maart 24, 2015, 11:11:13 pm door Frankie »
Gelogd

Nirak

  • Karin, Peter en Nicolo. Van Arizona, naar Odyssee, naar Panama — naar Nano 👍
  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 273
  • Merk: kampeermiddel : Holtkamper Nano met Basekitchen
  • 'Camouflage Klapper'
Re: de vouwwagenclub bij de "Erica Kampeer informatie dagen"
« Reactie #143 Gepost op: maart 24, 2015, 11:11:12 pm »

Normaal reageer ik niet, maar vooruit. We kunnen best tegen een goeie grap over onze Holtkampers. Sterker nog, we maken ze zelf ook vrij veel. Ik ga niet in discussie, en al helemaal niet over wat een goede grap is, maar wat jij humor noemt valt volgens mij in de categorie frustratie. Tegen beter weten in geef ik een tip: probeer eens wat minder grappig te zijn. Komt de sfeer zeer ten goede. Of is het je bedoeling nieuwe leden weg te jagen?
J

Jammer Campingloge dat je nu Frankie de zwarte Piet geeft, terwijl ik naar aanleiding van de aankoop van Muis d'r HK de voorzet heb gegeven. Het vervelende van geschreven tekst, ook al staan er grappige icoontjes bij, is dat je de klank van de stem er niet bij hoort en je dus niet hoort dat het een geintje is. Hetgeen ik schreef over het feit dat wij beter opvallen met al die HK's en de reactie van Frankie en alle anderen die daar op reageerden, was zeker niet negatief bedoeld en al helemaal niet bedoeld om mensen weg te jagen.

 Laten we het leuk houden voor iedereen en probeer tussen de regels door te lezen, op dit forum zit iedereen voor zijn/haar lol en vooral de lol van het kamperen met een vouwwagen, de liefde van iedereen hier, of dat nu met een Holtkamper, Trigano, Aart Kok, Roadmaster is of al die andere merken hier vertegenwoordigd.

Ik hoop veel mensen te ontmoeten en ga zeker een aantal wagens w.o. Holtkampers van binnen bekijken (als dat nog mag  :X)...
Gelogd
Dans met je hart en je voeten zullen volgen.

Frankie

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.995
  • Merk: kampeermiddel : Aart Kok Livingstone game drive XXL bed
Re: de vouwwagenclub bij de "Erica Kampeer informatie dagen"
« Reactie #144 Gepost op: maart 24, 2015, 11:14:05 pm »

Ik hoop veel mensen te ontmoeten en ga zeker een aantal wagens w.o. Holtkampers van binnen bekijken (als dat nog mag  :X)...
Zo niet, dan staat de luifel bij ons altijd open.  :#
Gelogd

Yolanda

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 3.252
  • Merk: kampeermiddel : Raclet Jasmin
Re: de vouwwagenclub bij de "Erica Kampeer informatie dagen"
« Reactie #145 Gepost op: maart 24, 2015, 11:17:50 pm »

J

Jammer Campingloge dat je nu Frankie de zwarte Piet geeft, terwijl ik naar aanleiding van de aankoop van Muis d'r HK de voorzet heb gegeven. Het vervelende van geschreven tekst, ook al staan er grappige icoontjes bij, is dat je de klank van de stem er niet bij hoort en je dus niet hoort dat het een geintje is. Hetgeen ik schreef over het feit dat wij beter opvallen met al die HK's en de reactie van Frankie en alle anderen die daar op reageerden, was zeker niet negatief bedoeld en al helemaal niet bedoeld om mensen weg te jagen.

 Laten we het leuk houden voor iedereen en probeer tussen de regels door te lezen, op dit forum zit iedereen voor zijn/haar lol en vooral de lol van het kamperen met een vouwwagen, de liefde van iedereen hier, of dat nu met een Holtkamper, Trigano, Aart Kok, Roadmaster is of al die andere merken hier vertegenwoordigd.

Ik hoop veel mensen te ontmoeten en ga zeker een aantal wagens w.o. Holtkampers van binnen bekijken (als dat nog mag  :X)...

Het gaat nu idd een beetje  :off.

Bij mij ben je welkom hoor!! iedereen trouwens, als je maar je eigen stoel en een drankje mee neemt(voordat ook echt iedereen bij mij zit haha).  :#
Gelogd

Nirak

  • Karin, Peter en Nicolo. Van Arizona, naar Odyssee, naar Panama — naar Nano 👍
  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 273
  • Merk: kampeermiddel : Holtkamper Nano met Basekitchen
  • 'Camouflage Klapper'
Re: de vouwwagenclub bij de "Erica Kampeer informatie dagen"
« Reactie #146 Gepost op: maart 24, 2015, 11:18:06 pm »

Zo niet, dan staat de luifel bij ons altijd open.  :#

Die van jou staat sowieso op ons lijstje om te bezoeken, met een waslijst van vragen...... De livingstone met XXL bed staat op ons verlanglijstje :J
Gelogd
Dans met je hart en je voeten zullen volgen.

Nirak

  • Karin, Peter en Nicolo. Van Arizona, naar Odyssee, naar Panama — naar Nano 👍
  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 273
  • Merk: kampeermiddel : Holtkamper Nano met Basekitchen
  • 'Camouflage Klapper'
Re: de vouwwagenclub bij de "Erica Kampeer informatie dagen"
« Reactie #147 Gepost op: maart 24, 2015, 11:20:24 pm »

Het gaat nu idd een beetje  :off.

Bij mij ben je welkom hoor!! iedereen trouwens, als je maar je eigen stoel en een drankje mee neemt(voordat ook echt iedereen bij mij zit haha).  :#

Gezellig Yolanda, dat gaat zeker goed komen  W: bier :P
Gelogd
Dans met je hart en je voeten zullen volgen.

Frankie

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.995
  • Merk: kampeermiddel : Aart Kok Livingstone game drive XXL bed
Re: de vouwwagenclub bij de "Erica Kampeer informatie dagen"
« Reactie #148 Gepost op: maart 24, 2015, 11:27:55 pm »

Die van jou staat sowieso op ons lijstje om te bezoeken, met een waslijst van vragen...... De livingstone met XXL bed staat op ons verlanglijstje :J
Wees welkom. Als je op de juiste tijd komt wordt er zelfs een pannenkoek geserveerd.  :#
Gelogd

muis

  • Gast
Re: de vouwwagenclub bij de "Erica Kampeer informatie dagen"
« Reactie #149 Gepost op: maart 24, 2015, 11:31:06 pm »

Ja voor een topic over de meeting bij Erica is het wel   :off


Wie heeft er nog iets leuks gekocht tijdens de kampeerinfodagen
Gelogd
Pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal