verbouwing cocoon 2009 begonnen!!!

Gestart door nieuweklapster, april 03, 2015, 02:54:18 PM

Vorige topic - Volgende topic

nieuweklapster

Had ik niet verteld dat er standaard bij twee truien een nieuwe keuken geleverd word? :# :#

Jos Montana

Ziet er erg mooi uit!
Ben erg benieuwd hoe jullie de bovenste plaat vast gaan zetten aan de bak. Heb je daar al een oplossing voor?

KenJo

Ziet er netjes uit hoor  :J Ik ben erg benieuwd naar het eind resultaat
klapband, klapdeur, klaplopen, klapmuts, klaproos, klapschaats, klapwiek, klapzoen, klapstuk, klapstoel, achterklap, handjeklap

we klappen wat af!

prutsky

Citaat van: nieuweklapster op april 19, 2015, 09:55:23 PM
Vandaag maar eens verder. Bodemplank gemaakt met uitsparing voor de koelkast waardoor hij niet kan verschuiven, roostertjes gemonteerd voor de ventilatie, stroomdoorvoer met verdeelblokje en toen nog lekker de even zon in en formule 1 kijken.......

Is de bodem van de Alu bak sterk genoeg voor de koelbox? Ik zou juist verwachten dat je daar ook een een extra plaat onder wil hebben.

nieuweklapster

Citaat van: Jos Montana op april 21, 2015, 06:34:06 AM
Ziet er erg mooi uit!
Ben erg benieuwd hoe jullie de bovenste plaat vast gaan zetten aan de bak. Heb je daar al een oplossing voor?

we gaan deze vastzetten met een aluminium hoeklijn

nieuweklapster

Citaat van: prutsky op april 21, 2015, 07:55:40 AM
Is de bodem van de Alu bak sterk genoeg voor de koelbox? Ik zou juist verwachten dat je daar ook een een extra plaat onder wil hebben.

Ja, dat is idd zo, onder de bodemplaat komt nog een 3mm alubond plaat.

Jos Montana

Citaat van: nieuweklapster op april 21, 2015, 10:39:08 AM

we gaan deze vastzetten met een aluminium hoeklijn

En de aluminium hoeklijn zet je vast met popnagels?

Jos Montana

Heb nog een vraag:

Het stopcontact dat in onze basekitchen is aangebracht sluit niet goed af. Dit komt omdat deze net als bij jullie over de verdikte rand is geplaatst aan de buitenzijde. Bij ons wipt deze. Het lijkt alsof het bij jullie perfect aansluit en netjes dicht gaat. Welk type aansluiting/stopcontact hebben jullie gebruikt?

kph

Wow, supermooi!!!!! Mooier dan onze Cabanon keuken hoor (daar ben ik niet zo van onder de indruk haha, maar ja...........).

cahummel

Rob Moerkerken

De door Holtkamper bij de keuken geleverde bakken en bakjes kon je bij de Hema kopen. Weet niet of dat nu nog zo is. Anders direct bij de leverancier via hun webshop.
gr. Rob

nieuweklapster

Onderplaat (multiplex) geschilderd en er een 3mm alubond plaat ter versteviging van de bodem op geschroefd. Hoekprofielen aan de zijkanten gepopt voor het bovenblad. Deze voorzien van eiken hpl en de kopse kantjes in de lak gezet. Het is wel watervast multiplex maar toch.....
In de bodem hebben we een inspectieluik gemaakt, daar kan op de camping de aan en afvoer van het water doorheen, en onderweg kan hij mooi dicht. Tevens vast de trafo gemonteerd voor de dompelpomp en de verlichting.
Jos Montana: de ribbel hebben we weggeklopt voordat het stopcontact gemonteerd is.

Lien

Frankie

Mooi hoor!

Die lasdoppen met een  veer-klik mechanisme die hier gebruikt zijn daar liep ik tegenaan bij het kopen van onderdelen voor de verlichting.

Echt ideale lasdoppen voor deze situaties omdat je er zowel draad met massieve kern als gewone electriciteitsdraad mee kunt koppelen. :J

KlapJoeri

En soepel zelfs zonder aderhuls. Prijziger als normale lasdoppen maar ideaal.
The cold never bothered me anyway.....