Voorjaarsklapweekend: wie komt wanneer?

Gestart door Jootje1710, april 08, 2015, 01:38:51 PM

Vorige topic - Volgende topic

Jootje1710

Hoi,

Wij zitten te denken om onze vouwwagen al op de zondag de 10e op de camping neer te zetten. Dan hoeven we ons niet zo te haasten op woensdagavond  :>.

Wie gaat er ook eerder?

Groetjes,
Jootje
Antoon & Jolande van Harselaar met de kids (Steven, Emmy en Fleur), Aart Kok Livingstone Game Drive 2018 :-)

vic36shorty

h2o

wij gaan mogelijk (indien het weer meewerkt  :#) al op zaterdag de 9de.
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car....

Chrisje

Yolanda

De kinderen moeten nog naar school, wij komen woensdag en zullen er tegen 18.00 uur zijn vermoed ik.

reekie

Het hangt af van de files en het schema van de kinderen. Het wordt dus woensdag eind van de middag / begin van de avond en anders donderdag in de loop van de ochtend.

Frankie

Malk0

wij komen donderdag aan is de planning, helaas zaterdag alweer vroeg weg :/

sannie75

Ik wil ergens in het weekeinde van 2/3 mei al gaan maar we weten de diensten van mijn man nog niet dus....het plan is om alvast een weekje meivakantie ervoor te pakken, dan 3 dagen terug en op woensdagmiddag uit school weer naar de camping!

herrwillem

Voor alles is een oplossing...
Officiƫle sponsor van het pajottenland en zijn geuze stekers....

jackodb

Halverwege de woensdagmiddag moet wel lukken, denk ik.

jari

We mochten er toch vanaf woensdag rond 10 uur op?? Dat was toch speciaal voor de vouwwagenclub geregeld?? Toch?? Ik denk dat wij dan rond 11 uur daar zijn of misschien... Als we het in onze kop krijgen zijn we er al om 10 uur!! Jan heeft die dag vrij en ik ook en de kinderen gaan niet mee die blijven thuis dus die zwaaien ons uit.  8) 8)
Jevipro

Paulvh

Ik hoop op woensdag om ongeveer 18:00 uur aan te komen, waarschijnlijk in konvooi met meerdere  klapfanaten. Of is het dan convoi Exceptional?

olaf

Wij gaan 's maandags de 11e er naar toe.

Misschien bedenk ik me wel en komen we zondags als.
The need for the many outweigh the needs of the few