Expandable voor soft top voor Livingstone

Gestart door Jerome, april 08, 2015, 10:09:49 PM

Vorige topic - Volgende topic

danny060473

Citaat van: linda75 op februari 21, 2016, 07:28:48 PM
sinds gister hebben wij ook een livingstone uit 2011 en deze heeft kunstof ringen zodat de bestaande expandable niet geschikt zou zijn voor onze hoes. nu toch maar op zoek naar een knappe zeilmakerij die voor ons een expandable kan maken. zou het persoonlijk wel mooi vinden als het ook dezelfde kleur krijgt als het bestaande zeil.... weet niet zo goed waar ik dat kan vinden maar misschien dat een zeilmakerij dat kan vinden. Ik vind de hoes wel erg stug en krijg hem net aan over de hoeken heen gevouwen... en met de bestaande rits moet je op de hoeken ook best opletten en sterk zijn.. misschien dat een eigen gemaakte expandable beter werkt...

Of een nieuw dekzeil aanschaffen? Dan weet je zeker dat het past

linda75

Zat ik ook aan te denken maar dan ben ik incl expandable 400 euro kwijt..

Jerome

De hoes is inderdaad stug. Zeker nu het koud is. Indien mogelijk leggen wij hem tijdens het invouwen van de tent in de zon, dan is ie lekker soepel.
De expandable heeft sowieso voordelen bij het dicht ritsen. Dan luistert het allemaal niet zo nauw, en zijn de hoeken geen probleem.

linda75

ja ook daarin lijkt me een expandable beter.. maar ja nu even op zoek naar een zeilmaker die deze kleur doek en rits kan bestellen want dat is ook altijd weer een dingetje

linda75

na een hele zoektocht zijn we zo brutaal geweest om esvo zelf te benaderen. deze maken voor ons nu een expandable en wat ik begreep bestaat de kans dat aart kok ze ook evt gaat laten produceren als er blijkt dat er toch meer vraag naar is. Als de expandable klaar is zal ik hem jullie showen

Frankie

Citaat van: linda75 op mei 02, 2016, 09:59:34 AMwat ik begreep bestaat de kans dat aart kok ze ook evt gaat laten produceren als er blijkt dat er toch meer vraag naar is.
Misschien kan hij dan beter op de site meedelen dat je op een productie batch kunt intekenen. Dan heeft-ie ook de garantie dat-ie ze allemaal kwijtraakt.