Programma klapweekend 2015

Gestart door muis, april 28, 2015, 11:05:20 PM

Vorige topic - Volgende topic

vic36shorty

Citaat van: Wuppie_84 op april 29, 2015, 03:41:53 PM
Hihi, ik laat net het programma aan vrouwlief zien en wordt meteen nerveus. Ze is niet zo'n held met nieuwe dingen, ik vind het trouwens ook spannend.

Het programma ziet er goed uit. Nu nog even kijken voor een BBQ, want die hebben we nog niet. Ik kan mijn grote weber BBQ niet meenemen. Geen plek voor.

Is er ook een hulpteam voor de mensen die voor het eerst komen  :? :? Wij kunnen namelijk nog wel advies gebruiken bij het opzetten.
Wees niet getreurd voor ons is het dan de 3de keer dat wij de alpenkreuzer opzetten

Misschien een idee een opvouwbare bbq met een beetje beleid gaat hij toch langer mee

Yolanda

Citaat van: Bonny op april 29, 2015, 03:57:58 PM
En als je geen BBq hebt mag je vast je vlees wel bij iemand anders op de BBq gooien .

Welja, komt wel goed!! :J

Citaat van: Frankie op april 29, 2015, 04:06:18 PM
Precies. En als je moeite hebt met opeten zijn er zelfs nog wel mensen die je daar ook nog bij kunnen helpen. Als het echt nodig is...  :#

:H :H

Zal jij vast niet zijn Frankie!!  :P

@Wuppie_84, zenuwen zijn nergens voor nodig. Gewoon alles over je heen laten komen en vooral genieten. Ik ben al een tijdje hier actief, maar voor ons ook het eerste klapweekend met de club. En wie weet ook nog eens met een hele andere klapper!

muis

Wuppie_84,  je gaat toch ook naar andere campings.  Die hebben ook een programma.  Je kiest wat je leuk vindt om mee te doen . Het enige verschil is dat er een heleboel vouwwagens staan met een clubbordje. Met andere woorden,  komt best goed.  als je hulp nodig hebt geef je maar een gil :J

KlapJoeri

Citaat van: Bonny op april 29, 2015, 03:57:58 PM
En als je geen BBq hebt mag je vast je vlees wel bij iemand anders op de BBq gooien .
>:(
The cold never bothered me anyway.....

s.hendrickx

Ik wou net vragen naar het programma. Fijn dat het bij deze is opgelost. Wij hebben er zin in.

s.hendrickx

En tevens ook een vuurdoop voor onze skottel. Geen idee of dat ie het doet. Net opgehaald bij een collega om te proberen. Lache

Wuppie_84

We zijn vorig jaar naar 1 camping geweest. Dacht dat we de klapper goed hadden staan, tot er een windhoos kwam. Sindsdien zijn vrouwlief en kids huiverig voor de klapper. De voorwaarde dat de klapper mochte blijven, was dat we mee gingen met het weekend. Zodat we uitleg en hulp kregen hoe we het beste kunnen doen.

Wij zijn een gezin die niet makkelijke nieuwe dingen onderneemt en voor het eerst echt met zo'n grote club iets gaan doen en dus op vakantie gaan. Vrouwlief kan niet tegen het onbekende. Die is zo van de structuur en zo, dat ze nu al zenuwen heeft. Niet zo zeer van het programma, maar alles bij elkaar. De vouwwagen goed opzetten, de grote groep, mensen die ze niet kent en de combinatie van onze kids (we hebben 3 kinderen met zeg maar alle drie een rugzak(je)).

De kids en vrouwlief eten toch alleen maar frikandellen, kipsate en stokbrood. Dus niet veel nodig. Als die voorzien zijn kan ik het rooster gebruiken voor spare-ribs. Dus zal inderdaad eens opzoek gaan naar zo'n opvouwbbq. We hebben nog 2 weken.

Bonny

Alles wat we zijn is het resultaat van wat we hebben gedacht.

Bonny

Ach ja ik hou ook niet zo van het onbekende .
De eerste keer het klap weekend was dan ook best spannend !
Maar man wat hebben we het leuk gehad en dus nu jaren later is het ieder jaar toch weer een feestje .
Je moet maar zo denken we gaan naar de camping ,en we zien wel wie we daar treffen .
Misschien is er nog wel iemand met een vouwwagen  :#
Alles wat we zijn is het resultaat van wat we hebben gedacht.

Alex

Zeg maar tegen je gezin dat die zich niet druk hoeven te maken.
Iedereen gaat lekker zijn eigen gang en doet wat die zelf wil ,er is er moeten bij.

Kijk en die drukte heb je ook als je gewoon kampeert.
Dan ga je ook niet naar iedereen toe die op de camping staat nee contacten groeien vanzelf.
En hou je hier niet van dan doe je er gewoon minder.
Heb na al die jaren wel geleert dat iedereen het klapweekend op zijn eigen manier beleeft/invult.

Tja of je bent de oprichter en of ben lid van het mod/admin team dan kun je wat meer aanloop verwachten. :P
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Yolanda

Nobody is perfect Wuppie_84!! We hebben of mankeren allemaal iets. Sommige kamperen hun hele leven en voor anderen is het de eerste keer. Bij iedereen kan echt wel eens wat fout gaan en niemand zal er raar van op kijken. Dit is het uitgesproken weekend voor tips en trucks en hulp waar nodig.  :J

Oja, ik weet niet of jullie een Big Bazar winkel(mengeling van action en xenos) hebben, daar zag ik de opvouwbare bbq's

Wuppie_84

Ik zal vrouwlief geruststellen. Ik wordt alleen maar nieuwsgieriger naar iedereen. Ook naar alle verschillende klappers. Ik ben zelf een beetje huiverig en zenuwachtig hoe de klapper uit de stalling komt. Heeft daar maanden gestaan en je hebt er zelf geen zicht op. Dus dat wordt voor mij volgende week het spannends.

Yolanda bedankt voor de tip. Waalwijk en Tilburg hebben zo'n bazar. Komende dagen maar even gaan kijken.

Alex

Hhahahaha dat is ook weer normaal.
Vrijdag komt die van ons uit zijn overwintering.

Zodra het dan ook even droog is word hij uitgeklapt om te kijken hoe hij zich gehouden heeft.
Altijd spannend.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

vic36shorty

Citaat van: Alex op april 29, 2015, 09:52:02 PM
Hhahahaha dat is ook weer normaal.
Vrijdag komt die van ons uit zijn overwintering.

Zodra het dan ook even droog is word hij uitgeklapt om te kijken hoe hij zich gehouden heeft.
Altijd spannend.
Moet je hem dan wakker mken Alex

Yolanda

Citaat van: vic36shorty op april 29, 2015, 10:10:56 PM
Moet je hem dan wakker mken Alex

Dat heb je als klappers je kindje zijn. Logisch toch!  :P