Wieltjes doorloopkeuken

Gestart door van Leipum, mei 17, 2015, 12:19:44 PM

Vorige topic - Volgende topic

van Leipum

Beste Klapdeskundigen en klapnerds,

Hier een vraag van een klapgroentje: wij denken erover om onze doorloopkeuken van de Kavango van wieltjes te voorzien. Vriend Aart kan een setje van twee wieltjes leveren à €54,- (2 wieltjes). Heeft iemand deze wieltjes al? Hoe bevallen ze? Hoeveel is beter: 2 of 4? Nog andere tips, suggesties of oplossingen?

KenJo

Ik ken de wieltjes niet maar 4 lijkt mij handiger. De prijs vind ik erg netjes trouwens. Er is trouwens al heel veel geschreven over wieltjes onder de doorloopkeukens in de diverse topics
klapband, klapdeur, klaplopen, klapmuts, klaproos, klapschaats, klapwiek, klapzoen, klapstuk, klapstoel, achterklap, handjeklap

we klappen wat af!

CEO

Wij zijn, met een andere keuken (Trigano Odyssee), begonnen met twee wieltjes. Leek best aardig, maar je blijft tillen. Nu hebben we er 4. Werkt fantasties. Niet alleen in de garage bij inpakken en/of klussen, maar ook op vrijwel alle ondergronden. (1 keer was het echt te drassig: als je zelf al in de blubber staat, wordt het voor wielen erg lastig. En om rupsbanden te gaan monteren is ook weer zoiets...)

Ergo: ik zou zeker voor 4 wielen gaan. Zorg wel dat er dan 2 geremd zijn :J.
If you choose not to decide, you still have made a choice!