NL: Flevoland: Randmeerbossen: Natuurcamping de Dasselaar

Gestart door jari, mei 25, 2015, 09:43:33 PM

Vorige topic - Volgende topic

jari

Hallo allemaal, wij hebben onze pinksterdagen door gebracht in Zeewolde bij natuurcamping de Dasselaar. Wat is deze camping mooi opgezet zeg!! De veldjes zijn in een soort rondjes en er is een kampvuurkuil waar je lekker een fikkie mag stoken. Voor kleine kinderen is er een speeltuintje. Het is niet veel maar de camping is gewoon mooi. Lekker in de bossen (minder leuk als je hooikoorts heb snuf snuf) je zit vlakbij het Wolderwoudstrand en een stukje verder op zit het bekendere Erkemederstand. Je kan hier heel lekker fietsen en heel veel wandelen (wat wij dus ook gedaan hebben) Oke ik geef toe de wc's en douchen zijn niet helemaal nieuw maar... Schoon zijn ze wel en dat is voor ons het belangrijkste. Het is een camping waar we graag naar terug gaan maar.... Voor we dat weer gaan doen gaan we eerst kijken of op de naast gelegen NCC camping geen feestje word gegeven. Want dat was dit weekend wel en zaterdag was er tot 01:30 muziek... LIVE muziek en de volume stond volgens ons op de hoogste stand!! Maar goed de buitenlucht heeft ons toch zo moe gemaakt dat we toch uit eindelijk in slaap gevallen zijn. Maar na deze dag hebben we ze verder ook niet meer gehoord. Het is echt een leuke camping dus voor iedereen die in het bezit is van het groene boekje.... DOEN!!
Jevipro

KenJo

Hoi Jari,

Bedankt voor de recensie, ik heb hem op de kaart gezet. De website van de camping is trouwens: http://www.staatsbosbeheer.nl/kamperen/dasselaar

Zou je als je dat kan een cijferbeoordeling bij de recensie willen zetten:

* Vriendelijkheid personeel:
    * Sanitair:
    * Schoonheid van de camping zelf:
    * Animatie team:
    * Voorzieningen:
    * Eet gelegenheden op de camping:

(cijfers van 1-10 en als het niet aanwezig is, een n.v.t.)

klapband, klapdeur, klaplopen, klapmuts, klaproos, klapschaats, klapwiek, klapzoen, klapstuk, klapstoel, achterklap, handjeklap

we klappen wat af!

CenC

Ik heb hier vroeger veel gestaan met mijn ouders, idd een heerlijke groene eenvoudige camping.

jari

Bedoel je dit??

* Vriendelijkheid personeel: 7 (de enkele keer dat de boswachters langs kwamen waren ze zeer vriendelijk)
    * Sanitair: 7
    * Schoonheid van de camping zelf: 8
    * Animatie team: 0 (dat was er niet)
    * Voorzieningen: 7
    * Eet gelegenheden op de camping: 0 (was niet aanwezig)

Jevipro

KenJo

klapband, klapdeur, klaplopen, klapmuts, klaproos, klapschaats, klapwiek, klapzoen, klapstuk, klapstoel, achterklap, handjeklap

we klappen wat af!

jari

Citaat van: CenC op mei 26, 2015, 02:24:28 PM
Ik heb hier vroeger veel gestaan met mijn ouders, idd een heerlijke groene eenvoudige camping.
zeker te weten
Jevipro

Boraxx

Hoi Jari,

Jammer dat ik het nu pas lees. Anders was ik wel even langs gelopen.
Jammer te horen dat je zo een last hebt gehad van de muziek.
Zelf stonden wij op het terrein van de ncc. Ik weet dat de muziek zachter is gezet
Na de melding dat hij te hard stond.
Zelf niet in de tent bij de band geweest, zaten op het veld gezellig om een kampvuurtje.
Persoonlijk geen last gehad van de muziek.
Wel een onzettend gaaf en gezellig weekend gehad bij de ncc met man en kinderen

Groetjes Boraxx

nikkel1964

Off topic anekdote: afgelopen najaar stonden wij met een paar klapkarren op deze camping. Inderdaad een heerlijke en mooie camping! Het werd dat weekend opeens wel heel erg lekker weer waardoor in ene overal vlinders vandaan kwamen. Die zich tegoed deden aan het rottende en gistende fruit onder de appelboom. Gevolg: honderden dronken vlinders die op alles en iedereen gingen zitten en zelfs in de lucht tegen elkaar aan vlogen. Bizar gezicht!!  :J

(foto geleend van GAAF)

jari

Citaat van: Boraxx op mei 27, 2015, 09:36:37 PM
Hoi Jari,

Jammer dat ik het nu pas lees. Anders was ik wel even langs gelopen.
Jammer te horen dat je zo een last hebt gehad van de muziek.
Zelf stonden wij op het terrein van de ncc. Ik weet dat de muziek zachter is gezet
Na de melding dat hij te hard stond.
Zelf niet in de tent bij de band geweest, zaten op het veld gezellig om een kampvuurtje.
Persoonlijk geen last gehad van de muziek.
Wel een onzettend gaaf en gezellig weekend gehad bij de ncc met man en kinderen

Groetjes Boraxx
Ja de boswachters kwamen de zondagochtend even langs alle tenten om hun excuus aan te bieden voor het vele lawaai. Hoewel zij er ook niks aan konden doen vond ik het toch erg netjes.
Je was altijd welkom om een bakkie te komen doen maar ja ik had het ook niet van tevoren gezegd dus je kon het niet weten.
Vond je niet dat alle caravans (behalve die helemaal achteraan stonden) wel erg dicht op elkaar stonden??

Groetjes Ria
Jevipro

jari

Citaat van: NielsP op mei 27, 2015, 11:08:04 PM
Off topic anekdote: afgelopen najaar stonden wij met een paar klapkarren op deze camping. Inderdaad een heerlijke en mooie camping! Het werd dat weekend opeens wel heel erg lekker weer waardoor in ene overal vlinders vandaan kwamen. Die zich tegoed deden aan het rottende en gistende fruit onder de appelboom. Gevolg: honderden dronken vlinders die op alles en iedereen gingen zitten en zelfs in de lucht tegen elkaar aan vlogen. Bizar gezicht!!  :J

(foto geleend van GAAF)
Dat is gaaf zeg!!
Jevipro

Boraxx

Hoi Ria,

De caravans stonden zo dicht op elkaar op het evenemententerrein.
Het was pinksteren en er was een evenement, vandaar.
Op alle andere veldjes had je meer dan genoeg ruimte.
Je kon kiezen om met zijn allen op het grote veld te staan of
Zelf een plekje kiezen op een ander veld.
Echt jammer dat we het niet wisten van elkaar, had ik je uitgenodigd voor
Een drankje  W: onder het genot van live muziek  :H

Normaal gesproken (behalve zaterdag)dan is het een hele mooie rustige camping waar
Je de kinderen vrij kan laten spelen.
Een camping met een top beheerder.

Groetjes boraxx