Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:

* Voorjaars-Klapweekend


Auteur Topic: Het najaars-weekend chat topic.  (gelezen 110644 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Frankie

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.995
  • Merk: kampeermiddel : Aart Kok Livingstone game drive XXL bed
Re: Het najaars-weekend chat topic.
« Reactie #30 Gepost op: mei 31, 2015, 12:13:03 am »

Oke graag of niet....dan stoppen we wel met Zoeken naar leuke groepscampings...
Aan het najaarsweekeind doen in de regel veel minder mensen mee dan aan het voorjaarsweekend. Dat hoeft dus sowieso al niet persé een groepscamping te zijn.
Verder is er een aantal andere aspecten/criteria dat een rol speelt bij de keuze.
Die zaken (waaronder locatie, prijs, karakter, omvang, faciliteiten) zijn hier niet genoemd, als gevolg waarvan er wel campings gezocht en gesuggereerd kunnen worden, die misschien voor degene die ze suggereren heel geschikt lijken, maar dat afgezet tegen die criteria niet zijn.

Ik denk dat het daarom goed is om de zoektocht naar een camping nu even primair bij de klapweekendregelaars te leggen. Die taak is bij hen naar mijn bescheiden mening in prima handen. Mochten zij wanhopig worden (wat voor zover ik weet zeker voor het najaarsweekend tot op heden nog niet eerder gebeurd is) dan kunnen ze altijd nog een beroep doen op de rest van de leden.
Gelogd

Nirak

  • Karin, Peter en Nicolo. Van Arizona, naar Odyssee, naar Panama — naar Nano 👍
  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 273
  • Merk: kampeermiddel : Holtkamper Nano met Basekitchen
  • 'Camouflage Klapper'
Re: Het najaars-weekend chat topic.
« Reactie #31 Gepost op: mei 31, 2015, 12:20:27 am »

Sorry Nirak, dit was absoluut niet arrogant bedoelt! Natuurlijk zijn we blij dat jullie meedenken.
Maar we zijn zelf al een behoorlijk aantal campings aan het uitpluizen en daar komen we al een heel eind mee! En is al veel werk omdat we met allerlei mogelijkheden rekening houden.
Wanneer de leden dan ook ons met heel veel campings tippen dan wordt het een dagtaak voor ons om ze allemaal te checken. Vandaar mijn opmerking.
Hopelijk heb je hier begrip voor!  :#
Herwine, je excuus hoeft niet aan mij maar aan diegenen die goed bedoeld campings aan droegen. Ik snap je reden helemaal, maar soms is het handig om je eigen tekst even te bekijken voordat je iets post, nadeel van het geschreven woord, waar we op het forum wel vaker tegen aan lopen.

@Frankie, Herwines uitleg was duidelijk, ik weet ook dat het najaarsweekend een ander soort campings gebruikt. Ik heb vaak dingen georganiseerd en werd niet blij van mensen die commentaar geven, maar te beroerd zijn om zelf mee te denken. Hier denken mensen in positieve zin mee en wordt dat in de kiem gesmoord en dat vind ik jammer.
« Laatst bewerkt op: mei 31, 2015, 12:25:30 am door Nirak »
Gelogd
Dans met je hart en je voeten zullen volgen.

KenJo

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.346
Re: Het najaars-weekend chat topic.
« Reactie #32 Gepost op: mei 31, 2015, 01:30:31 am »

Ik vind het niet erg dat er campings geopperd worden, ik bekijk ze namelijk allemaal en sla ze op als ze bevallen. Mochten we een bepaalde richting op gaan dan kijk in mijn lijstje, dat scheelt bakken met zoeken  :J

Zo lees ik dus ook altijd elke nieuwe post in de topic "wie weet het al voor 2015". Makkelijk hoor  WW

Maar ik snap het dat het voor de klapweekendregelaars een hoop extra gedoe is.
Gelogd
klapband, klapdeur, klaplopen, klapmuts, klaproos, klapschaats, klapwiek, klapzoen, klapstuk, klapstoel, achterklap, handjeklap

we klappen wat af!

Frankie

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.995
  • Merk: kampeermiddel : Aart Kok Livingstone game drive XXL bed
Re: Het najaars-weekend chat topic.
« Reactie #33 Gepost op: mei 31, 2015, 09:04:48 am »

Hier denken mensen in positieve zin mee en wordt dat in de kiem gesmoord en dat vind ik jammer.
Als er gevraagd zou zijn om mee te denken en suggesties aan te dragen, dan zou ik me daar wat bij kunnen voorstellen.
Er ligt echter kennelijk al een aantal goede opties op tafel.

In zo'n geval zijn er twee manieren om met (ongevraagde) suggesties om te gaan.
De eerste is: mensen onwetend houden en suggesties laten blijven doen terwijl je weet dat er vooralsnog niets mee gedaan wordt.
De tweede is: zeggen dat er al een aantal goede opties op tafel ligt en dat er met de aangedragen suggesties vooralsnog niets gedaan wordt.

Dat laatste is gebeurd en heeft eerlijk gezegd mijn persoonlijke voorkeur. Ik zie dat ook absoluut niet als 'in de kiem smoren' maar als een hele gewone manier om mensen te vertellen dat het prima is wat ze doen, maar dat het voorlopig even niet zoveel zin heeft.
« Laatst bewerkt op: mei 31, 2015, 09:29:59 am door Frankie »
Gelogd

mar-ine

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 315
  • Merk: kampeermiddel : AartKok- LS/RL/GD
Re: Het najaars-weekend chat topic.
« Reactie #34 Gepost op: mei 31, 2015, 12:19:42 pm »

Amen.
Gelogd

papajur

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Berichten: 431
  • Cabaon Malawi 2.0
Re: Het najaars-weekend chat topic.
« Reactie #35 Gepost op: mei 31, 2015, 02:46:41 pm »

Ben ik nu (alweer) zo scheel of staat er nog nergens een datum?
Over 108dgn is het.....
Gelogd
╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮

muis

  • Gast
Re: Het najaars-weekend chat topic.
« Reactie #36 Gepost op: mei 31, 2015, 03:14:40 pm »

18, 19 en 20 september Jur :J
Gelogd

Yolanda

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 3.252
  • Merk: kampeermiddel : Raclet Jasmin
Re: Het najaars-weekend chat topic.
« Reactie #37 Gepost op: mei 31, 2015, 03:42:08 pm »

@herowebe, je hebt er goed aan gedaan ons op de hoogte te stellen. Begrijp het helemaal. Misschien zit er wel wat tussen voor het klapweekend volgend jaar!!  :P

Gelogd

Frankie

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.995
  • Merk: kampeermiddel : Aart Kok Livingstone game drive XXL bed
Re: Het najaars-weekend chat topic.
« Reactie #38 Gepost op: mei 31, 2015, 03:45:43 pm »

18, 19 en 20 september Jur :J
Ik wil een aanmeldingstopic! Want onafhankelijk van waar het najaarsweekeind -binnen Nederland- gehouden wordt, wil ik sowieso meedoen.  :P
(Ja, gewoon ongeduldig, ik weet het.)
Gelogd

Alex

  • Klapgek
  • Adminiklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 14.445
  • Merk: kampeermiddel : Holtkamper Aero Wind®Force 2020 / Beachy 360 2023
  • Welk kampeermiddel : Vouwwagen/Caravan
    • Fortuin
Re: Het najaars-weekend chat topic.
« Reactie #39 Gepost op: mei 31, 2015, 04:02:20 pm »

Waag me niet aan een aanmeld topic. :P

Ze houden het ook geheim voor mij. :P :?
Gelogd
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

herowebe

  • Global modderklaptor
  • Klap prof
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 1.566
  • Merk: kampeermiddel : Holtkamper Spacer Expedition
  • Carpe Diem
Re: Het najaars-weekend chat topic.
« Reactie #40 Gepost op: mei 31, 2015, 04:50:42 pm »

Nog even geduld aub, beste mensen!!  :#   Hier achter de schermen wordt heel hard gewerkt!!  :J
Wanneer de moderators ook allemaal op hoogte zijn gebracht en hun goedkeuring gegeven hebben dan maken we het bekend.....!  :P
Gelogd

KenJo

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.346
Re: Het najaars-weekend chat topic.
« Reactie #41 Gepost op: mei 31, 2015, 05:15:30 pm »

Nog even geduld aub, beste mensen!!  :#   Hier achter de schermen wordt heel hard gewerkt!!  :J
Wanneer de moderators ook allemaal op hoogte zijn gebracht en hun goedkeuring gegeven hebben dan maken we het bekend.....!  :P
Ik geloof dat jullie harder moeten (gaan) werken! We zijn ongeduldig  :J :J :J :J :J :J

Wij zijn benieuwd  :J en de klapper staat vast voor de deur  :H
Gelogd
klapband, klapdeur, klaplopen, klapmuts, klaproos, klapschaats, klapwiek, klapzoen, klapstuk, klapstoel, achterklap, handjeklap

we klappen wat af!

herowebe

  • Global modderklaptor
  • Klap prof
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 1.566
  • Merk: kampeermiddel : Holtkamper Spacer Expedition
  • Carpe Diem
Re: Het najaars-weekend chat topic.
« Reactie #42 Gepost op: mei 31, 2015, 05:28:27 pm »

Ik geloof dat jullie harder moeten (gaan) werken! We zijn ongeduldig  :J :J :J :J :J :J

Wij zijn benieuwd  :J en de klapper staat vast voor de deur  :H

 :# :X :# :X :#
Gelogd

muis

  • Gast
Re: Het najaars-weekend chat topic.
« Reactie #43 Gepost op: mei 31, 2015, 06:09:38 pm »

Maar je kunt hier natuurlijk al aangegeven of je van plan bent om te komen, dat heb jij vast gedaan Frank  :#
Het aanmeldtopic komt met de bekendmaking welke camping het wordt. :J

de datum kun je vast noteren,  het 3e weekend van september.  18, 19 en 20 september  :>
Gelogd

KenJo

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.346
Re: Het najaars-weekend chat topic.
« Reactie #44 Gepost op: mei 31, 2015, 06:48:45 pm »

De datum stond al genoteerd en de baas is ook al op de hoogte. Hij stond me aan te kijken of hij water zag branden. Daarna vroeg hij of ik het normaal vond om 6x in een jaar op vakantie te gaan. Ik heb hem uitgelegd dat ik maar 5x ga, de 6e keer verlof is voor mijn vrouw die op vakantie gaat met vriendinnen en dat ik thuis moet zijn voor de kinderen. Hoofdschuddend liep hij weg :H :H :H :H :H

Volgens mij is hij akkoord  :#
Gelogd
klapband, klapdeur, klaplopen, klapmuts, klaproos, klapschaats, klapwiek, klapzoen, klapstuk, klapstoel, achterklap, handjeklap

we klappen wat af!
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal