Het najaars-weekend chat topic.

Gestart door Alex, mei 30, 2015, 10:03:40 AM

Vorige topic - Volgende topic

muis

Ik heb dat via het contactformulier gedaan, daar staat ook een mailadres bij :J

Frankie

Citaat van: muis op juni 14, 2015, 03:12:26 PM
Ik heb dat via het contactformulier gedaan, daar staat ook een mailadres bij :J
Ik heb het via het reserveringssysteem gedaan. Er komt dan onderweg een vakje voor opmerkingen. Daarin heb ik de mededeling 'reservering najaarsweekend vouwwagenclub' gedaan. Je krijgt een ontvangstbevestiging dat van datzelfde mailadres afkomstig is. Zal vast allemaal geen problemen opleveren.  :)

GertjanA

Gereserveerd! : Reserveringsaanvraag compleet

KenJo

Ook maar via het contactformulier gedaan. Vrij had ik al geregeld, de klapper staat voor de deur dus ik ben klaar  :J

Camping ziet er goed uit trouwens. En iets meer dan een uurtje rijden dus lekker dichtbij. bied mogelijkheden om langer te gaan, Utrecht Amsterdam (werk) is immers zo gedaan
klapband, klapdeur, klaplopen, klapmuts, klaproos, klapschaats, klapwiek, klapzoen, klapstuk, klapstoel, achterklap, handjeklap

we klappen wat af!

Alex

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

KenJo

Citaat van: Alex op juni 14, 2015, 03:48:10 PM
Tssss nog maar 94 dagen. :P
Ik heb op het eigen terrein geen parkeerbeperking met de klapper  :>
klapband, klapdeur, klaplopen, klapmuts, klaproos, klapschaats, klapwiek, klapzoen, klapstuk, klapstoel, achterklap, handjeklap

we klappen wat af!

KenJo

Nog een leuke voor de mensen die komen: op het ogenblik een aanbieding voor Ouwehands Dierenpark op dagaanbiedingen.nl. Een kaartje kost dan maar 12,50 ipv 21,50euro en Utrecht - Rhene is een eitje

we klappen wat af!

Alex

Hier staat hij wel op eigen terein
Maar zichtbaar van de openbare weg dus mag eigenlijk niet. :P
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

muis

Maar waarom Utrecht-Rhenen? Via Veenendaal ben je er nog veel sneller :J Rhenen is wel een leuk dierenpark :J

Alex

Weet nog niet eens wat we met de zomer doen dus laat staan het najaar. :P

muis

Ach wij weten dat we gaan klappen in de zomer. ...... en in het najaar.  Wie weet wat daar nog bij komt qua klapmomenten :J

Yella

Hier komt de zomer ook eerst nog. en we weten nog niet eens de bestemming.
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

KenJo

Citaat van: Alex op juni 14, 2015, 05:18:21 PM
Weet nog niet eens wat we met de zomer doen dus laat staan het najaar. :P
Toch nog bedenkingen over Denemarken dan Alex?

we klappen wat af!

muis

Citaat van: Yella op juni 14, 2015, 05:55:15 PM
Hier komt de zomer ook eerst nog. en we weten nog niet eens de bestemming.
:# de zomer komt hier altijd voor het najaar  :P

@Kenjo, niets zo veranderlijk als het weer en Alex :P