Het najaars-weekend chat topic.

Gestart door Alex, mei 30, 2015, 10:03:40 AM

Vorige topic - Volgende topic

KenJo

Citaat van: muis op juni 14, 2015, 06:16:18 PM
@Kenjo, niets zo veranderlijk als het weer en Alex :P
:#

Ach ik ken het gevoel.... ik ben er ook met zo een getrouwd  ::)
klapband, klapdeur, klaplopen, klapmuts, klaproos, klapschaats, klapwiek, klapzoen, klapstuk, klapstoel, achterklap, handjeklap

we klappen wat af!

Alex

Citaat van: KenJo op juni 14, 2015, 06:14:49 PM
Toch nog bedenkingen over Denemarken dan Alex?

Iigt ook aan het weer daar.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

muis

Citaat van: KenJo op juni 14, 2015, 06:20:31 PM
  :#

Ach ik ken het gevoel.... ik ben er ook met zo een getrouwd  ::)
:H :H

Citaat van: Alex op juni 14, 2015, 06:22:01 PM
Zie je, Alex en het weer :# :#

KenJo

Citaat van: Alex op juni 14, 2015, 06:22:01 PM
Tja, het weer. Dit is Italië 2012

was maar 1600km rijden voor 3 dagen lang regen  :I
klapband, klapdeur, klaplopen, klapmuts, klaproos, klapschaats, klapwiek, klapzoen, klapstuk, klapstoel, achterklap, handjeklap

we klappen wat af!

Alex

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

nieuweklapster

Leuke camping!! En lekker dichtbij. Wij laten het van het weer afhangen, als het een beetje te doen is zijn we zeker van de partij, dus word eeeen last-minute beslissing.

vic36shorty

Albertine

Mijn klap-truien liggen nog ongebruikt in de kast... ik zal wel moeten.  :** :**
enne, die stickers ga ik plakken als mijn vouwwagen klaar is (krijgt een onderkant-beurtje en nieuwe bandjes)

muis

Alex

Die truien worden hier juist veel gebruikt.
Zitten lekker en zijn lekerrrrrrrrr warm.

muis

Hier trekt Ard hem morgen aan tijdens zijn spreekbeurt.

We gaan uit van mooi weer in september en dat ze dus niet nodig zijn :J  :J O0

GertjanA

Ja precies. September kan nog 25 graden zijn... Anders kacheltje, schnaps, fleece, kruiken enzo.
We shall overcome!

muis

:> :> daar sluit ik me volledig bij aan Gertjan :J

Alex

Moet de zomer wel wat gaan bijtrekken. ;)

muis

Die is net begonnen,  ik heb nog geen vakantie dus ik zeg,  kalm aan.  Overigens zitten we nu ook lekker buiten W: :J