Het najaars-weekend chat topic.

Gestart door Alex, mei 30, 2015, 10:03:40 AM

Vorige topic - Volgende topic

muis

Citaat van: KenJo op augustus 10, 2015, 08:08:29 PM
Nee dat klopt, het najaarsklapweekend is altijd minder bezocht dan het voorjaarsweekend. De kans op minder goed weer en koude nachten schrikt een hoop mensen af denk ik.
Maar minder druk is niet minder gezellig hoor! je bevindt je namelijk wel tussen de harde kern van het forum
daar sluit ik me volledig bij aan,  vorig jaar waren we volgens mij met 6 wagens  :J

Drikusniet

Nadeel is ook dat in September o.a. sport-competities al weer begonnen zijn. Dus velen hebben andere verplichtingen.

Albertine

Nou, harde kern voel ik me niet hoor.....maar ik ben wel volledig bestickerd (auto en vw), heb de trui iedere avond aan (op de camping he  :+). Kom maar op, nog 5.5 week! (zo koud zal het dan toch nog niet zijn?? zal wel cacao meenemen voor warme choco)

KenJo

Zal ik een flesje rhum meenemen dan?  :J Ookal schijnt Baileys ook lekker te zijn :?
klapband, klapdeur, klaplopen, klapmuts, klaproos, klapschaats, klapwiek, klapzoen, klapstuk, klapstoel, achterklap, handjeklap

we klappen wat af!

Albertine

mmmm, http://www.beautylab.nl/amarula-perfect-voor-moederdag/, deze neem ik wel mee. 5 dagen nu op de camping.... al de eerste fles leeg.... :o :o

GertjanA

Fleece en drank, alles zal reg komn

deboersklapper

We gaan toch gewoon voor 25 graden :> korte broek aan en de zomer na vieren.

Alex

Och volgens míj heb ik Wilma wel vaker op een najaar weekend met korte broek gezien
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

GertjanA

Komen er nog naambordjes, zoals in het voorjaarsklapweekend? Of zelf ff maken?

muis

Klopt helemaal Alex , nu ook :#

Naambordjes komen goed Gertjan :J je krijgt een officiële  ;)

GertjanA

Citaat van: muis op augustus 14, 2015, 12:30:49 AM
Klopt helemaal Alex , nu ook :#

Naambordjes komen goed Gertjan :J je krijgt een officiële  ;)

Jottem!

deboersklapper

Leuk. De friese vlaggetjes voor om de luifel heb ik al. Altijd herkenbaar :J

Marjootje

Dacht even, het word hem niet meer, maar komt goed, al gaat er misschien nu  plakker op de deur van gesloten wegen klappen ipv knippen  :H

Frankie

Ik heb het tweemaal gechecked en zal het vast fout hebben. Maar klopt de teller wel? Het is vandaag vrijdag. Het klapweekeind begint op vrijdag. En de vrijdag begint om 00:00u.
Da's nu dus over precies 28 dagen minus ruim 16 uur ofwel 27 dagen plus krap 8 uur. Maar de teller geeft nu 26 dagen en krap 8 uur aan
Het lijkt alsof er vanuit gegaan is dat het najaarsweekeind om 00:00 u op donderdag de 17e begint... Of begin ik af te takelen?
(op die laatste vraag verwacht ik eigenlijk geen antwoord trouwens...  :# ).

panevino

Als je een paar kruidenbittertjes neemt, dan maakt dat niet meer uit joh.  :#
// Marcellino Pane e Vino \\