Het najaars-weekend chat topic.

Gestart door Alex, mei 30, 2015, 10:03:40 AM

Vorige topic - Volgende topic

Frankie

Citaat van: panevino op augustus 21, 2015, 05:52:05 PM
Als je een paar kruidenbittertjes neemt, dan maakt dat niet meer uit joh.  :#
Dat komt goed uit want wij hebben tijdens de vakantie bij een workshop in stokerij De IJsvogel in Arcen lekker onze eigen likeurtjes gemaakt. :J en mijn gevoel zegt me dat die in de weken voor het klapweekeind wel op gaan. Zo duurt die tijd vast wel één dag korter. :#

panevino

// Marcellino Pane e Vino \\

Frankie

Citaat van: panevino op augustus 21, 2015, 07:30:11 PM
Dat lijkt wel een laboratorium :O
Dat is het ook eigenlijk een beetje. Ik vond het -met mijn vrouw aan het mengen en roeren-  vooral lijken op de gifbrouwerij van Donald Duck's Madam Mikmak. :#

bensi

Citaat van: Frankie op augustus 22, 2015, 12:56:23 AM
Dat is het ook eigenlijk een beetje. Ik vond het -met mijn vrouw aan het mengen en roeren-  vooral lijken op de gifbrouwerij van Donald Duck's Madam Mikmak. :#
:H  :H
Ex - Smitveld Ruebist >> Combi Camp Venezia >>Camplet Concorde >>Smitveld Ruebist>> Nu een Combi Camp Country
Blijven klappen, daar gaat het om ;-)

KenJo

Zó net het laatste deel van de betaling voor het klapweekend gedaan  :> :> :>
klapband, klapdeur, klaplopen, klapmuts, klaproos, klapschaats, klapwiek, klapzoen, klapstuk, klapstoel, achterklap, handjeklap

we klappen wat af!

muis

padi

Muis zijn jullie zaterdag heel de dag op de camping? Wij komen dan in de buurt op doortocht naar Drenthe
Je bent niet verantwoordelijk voor het hoofd wat je gekregen hebt, maar wel voor de smoel die je trekt.

muis

Ja in principe wel. hooguit wat boodschappen maar dat doen er meestal een paar. Komen jullie aanwaaien, zouden we gezellig vinden :J :J

padi

Afhankelijk van het weer willen we middags even langskomen, even kijken of de klappers er netjes bijstaan :)
Je bent niet verantwoordelijk voor het hoofd wat je gekregen hebt, maar wel voor de smoel die je trekt.

muis

Haha, gezellig maar eh...... dan daag ik je uit om die van jullie er netjes naast te zetten  :O :P

herowebe

Citaat van: padi op september 02, 2015, 06:10:35 PM
Afhankelijk van het weer willen we middags even langskomen, even kijken of de klappers er netjes bijstaan :)

Gezellig!!  KK

Marjootje

nog een betaling?
weet het niet meer, kort termijn geheugen word iets minder, hoe zat het ook al weer??

KenJo

het totaal bedrag was in 2e gedeelt. Ten minste wij moesten om de reservering te bevestigen 32,50 betalen en voor 4 sept nogmaals 32,50. Ik had het in de agenda gezet anders was ik het ook vergeten hoor
klapband, klapdeur, klaplopen, klapmuts, klaproos, klapschaats, klapwiek, klapzoen, klapstuk, klapstoel, achterklap, handjeklap

we klappen wat af!

Alex

Citaat van: padi op september 02, 2015, 05:34:55 PM
Muis zijn jullie zaterdag heel de dag op de camping? Wij komen dan in de buurt op doortocht naar Drenthe
Wonderschone Drenthe. :)14]
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

muis

He Alex, andere telefoon?  Jij begint ook al met cijfers en haakjes ipv smilies :P