Bagage in een Trigano Galleon

Gestart door poldertoerist, juni 02, 2015, 12:55:31 PM

Vorige topic - Volgende topic

poldertoerist

Hoeveel bagage past er in een vouwwagen? altijd een moeilijk voor te stellen iets.  De vraag komt regelmatig voor op het forum. Ook in relatie tot de Galleon. Omdat ik een tijdje geleden de vraag kreeg over de afmetingen van de bak en het inpakken heb ik een paar foto's gemaakt.

Wat ik probeer te laten zien is dat je in het pad 2 vouwkratjes naast elkaar kunt zetten.
en dan passen er 3 achter elkaar

Ik heb de tent en de stokken zoals je kunt zien in de wagenbakken liggen (plus electra)
en op de kop staat dan de optitoil (binnenkort standaard in de disselbak) een emmer en wat los spul.

en je kunt nog 3 extra kratjes kwijt in het voorste stuk van de wagenbak

In totaal passen er dus 9 kratjes in (alleen zoveel heb ik er niet) bagage ruimte zat dus!

Het voordeel van deze manier van inpakken is dat als je een overnachting hebt je de kratjes snel op kunt stapelen en zo leefruimte hebt en dit niet echt vertragend werkt.

Wie weet hebben (toekomstige) Galleon bezitters er wat aan.
Adventure Awaits

CarrieHB

Super dat je de info op deze manier deelt! Een beeld zegt meer dan 1000 woorden.

nieuweklapster

Wij hebben deze wagen ook gehad en hadden de paarse kratjes van ah.nl  deze pasten perfect en zijn super stevig. Er passen er acht in.

CarrieHB

Hallo nieuweklapster! Wij zijn ons nog aan het orienteren op een vouwwagen en overwegen sterk de aankoop van een Trigano Galleon. Ik lees bij dit topic dat jij er ook een hebt gehad? Mag ik wellicht weten waarom jullie de Trigano nu niet meer hebben? Beviel er iets niet aan?
Dank alvast.
Groeten, Carrie

Rsjab

Wij hebben in april deze vouwwagen gehaald. bevalt wat ons perfect. Natuurlijk is het allemaal persoonsafhankelijk. ik denk niet dat je je een bult aan valt. de enen auto is nou ook eenmaal mooier dan de andere.

Groet Ronald