Elektriciteit in vouwwagen

Gestart door michield, juni 17, 2015, 11:29:01 PM

Vorige topic - Volgende topic

Drikusniet

Citaat van: PCM_Smeets op augustus 14, 2015, 10:17:29 AM
Ja graag. Doe graag wat ideeën op aan hand van foto's. Vandaar mijn oproep in meerdere afzonderlijke topics. Maar dat schijnt raar te zijn?!
Niet direct raar, maar eerder overbodig. De meesten lezen de 'nieuwe' topics/reacties, dus als je het 1 keer doet, zien mensen het al. 4 keer is dan een beetje veel van het goede.

Theu

Hier een link naar het topic met onze modificaties. Waaronder het aanbrengen van elektra in de bak.
Na de verhuizing van het forum zijn de foto's verloren gegaan en ik denk er bijna nooit aan om ze er weer op te plaatsen.
Ik zal proberen dat binnenkort te doen...

arjanmeijerman

Citaat van: Theu op augustus 14, 2015, 11:54:37 AM
Hier een link naar het topic met onze modificaties. Waaronder het aanbrengen van elektra in de bak.
Na de verhuizing van het forum zijn de foto's verloren gegaan en ik denk er bijna nooit aan om ze er weer op te plaatsen.
Ik zal proberen dat binnenkort te doen...
Euh..... Link?:)6]

KenJo

klapband, klapdeur, klaplopen, klapmuts, klaproos, klapschaats, klapwiek, klapzoen, klapstuk, klapstoel, achterklap, handjeklap

we klappen wat af!

Theu

Wel selecteren en kopiëren maar niet plakken.....
Dank je Kenjo.

KenJo

klapband, klapdeur, klaplopen, klapmuts, klaproos, klapschaats, klapwiek, klapzoen, klapstuk, klapstoel, achterklap, handjeklap

we klappen wat af!