Campingkast

Gestart door Slinger, juli 01, 2015, 10:11:05 PM

Vorige topic - Volgende topic

Slinger

We willen voor onze concorde een campingkastje kopen. De bedoeling is dat hij naast  het keukentje komt te staan, om ruimte te sparen zoveel mogelijk tegen de zijkant van de tent. Het liefst dus een kastje dat Niet hoger is dan 70 cm, en snel is op te zetten. Zijn er mensen die hiermee ervaring hebben?

Froessen

Volgens mij past elk kastje wat ze verkopen op die plek. Wij hebben daar de koelbox staan en dat is redelijk dezelfde maat.

Marjootje

Had er ook  eens een kastje staan, maar wij hebben ons wasbakje daar hangen, welke we verruilt hebben voor een emmertje (Blokker dweilemmertje, handige tip). Wij hebben ons koelboxje daar staan, Campingkastje komt ad andere kant in de gastencabine (jawel, blij mee). I:

annesuus

Marjootje, klinkt als heel handige tip! Wij missen nog het wasbakje bij de net gekochte camplet royal. Bedoel je deze emmer van de blokker?

http://www.blokker.nl/nl/blknl/huishoudelijk-en-schoonmaak/emmer/handy-rechthoekige-emmer-15-liter

Marjootje

nee, die van mij heeft een bredere opstaande rand, er zat ook een wring geval in  (het is dus een dweilemmer, excuses voor het woord, maar weet niet hoe je zon ding noemt)

KenJo

Zoiets als deze bedoel je?

klapband, klapdeur, klaplopen, klapmuts, klaproos, klapschaats, klapwiek, klapzoen, klapstuk, klapstoel, achterklap, handjeklap

we klappen wat af!

mar-ine

http://www.aldi.nl/aldi_campingkast_48_5_16089_26311.html

Ik denk dat je een kastje zoals deze zocht.
Ziet er zo uit. Handig inklapbaar. Stevig.

Slinger

@ mar-ine. Ja, dat is wat ik zoek  :).  Nu maar hopen dat de Aldi hem nog heeft staan.

Marjootje

Ja Kenjo, die bedoel ik idd.... :J

Marjootje

oooh, dat kastje van de aldi, die lijkt me pas handig.... zal morgen ook es ff kijken of die er nog is.

annesuus

Dan ga ik even langs bij blokker binnenkort om wat emmers op te meten ;-) diegene van de foto van Kenjo zie ik niet in de webshop van blokker, alleen een veel ronder model. De leifheit dweilemmers zijn volgens mij niet het goede formaat. Dank!

annesuus

Dat kastje ziet er ook handig uit!

Marjootje

http://www.blokker.nl/nl/blknl/leifheit-picobello-emmer :   Klopt de leifheit emmer moet je hebben, deze heb ik ook dezelfde kleur :J
past er perfect in!!

annesuus

Hi! Heb hier bij de blokker de picolini leifheit emmer gehaald. Die paste niet :-( we hebben nogmaals bij de blokker de leifheit emmers opgemeten en die waren er biet in formaat 27x37 cm. Ik lees nu dat jij niet picolini aanraadde maar de picobello, maar die hadden ze niet bij onze blokker. Balen! Nog maar eens bij een andere blokker langs. Wat een zoektocht voor een emmertje ;-)

annesuus

Picobello leifheit emmer bestelt via link uit dit forum maar hij past helaas nogmaals niet :-( hebben wij misschien een andere keuken Marjootje in de camplet?

iemand nog andere tips rondom een emmer/teil die past in het rekje naast de keuken? Of hoe jullie hier wellicht een stuk extra aanrecht van hebben gemaakt door een snijplank erop oid? Dank!