Aantal gasflessen

Gestart door michelheemskerk, juli 10, 2015, 11:28:23 AM

Vorige topic - Volgende topic

abyss

Gewoon de kleine groene fles.

mar-ine

Voor een paar euri de fles weer gevuld. Kom daar eens om met je ruilflessen.
Ook geen gas weggeven bij het omruilen, gewoon betalen wat je vult.

sannie75

Ehh 3...twee keer de campinggaz 907 en een 904. Een standaard aan de scottel, een aan de keuken en een om om te ruilen. Vaak nemen we een  lege mee op vakantie om in Frankrijk om te ruilen.

vanliers

904 voor het koken op de camping en de 901 als reserve.

Thee water gaat via de waterkoker en verwarming via elektrische kachel.

muis

Wij nemen 2x een 907 mee, voor de scottel en de keuken  :J

leeuw

Wij een 907 voor de skottel en een 904 voor de keuken, maar die wordt amper gebruikt. Thee en koffie met waterkokertje

abyss

Die kleine blauwe flessen, daarvan is het gas het duurste per liter. Groene flessen het goedkoopste. Je kunt altijd bijvullen. Voor klein gebruik zijn deze perfect.

oscar

Wij hadden altijd 2 flessen 1 x een 907 en een easy blue 5kg.

Nu dit jaar voor het eerst alleen maar een easy blue 5kg met een afsluitbare twee weg verdeler zodat er  2 dingen erop aangesloten kunnen worden.

De 907 heb ik uit de keuken gehaald vanwege gewicht en ruimte.

Drikusniet

Kleine groene 2,5 & 5 kg. Als de laatste  leeg is wordt die ook 2,5 kg. 1 voor de keuken, 1 voor de bbq.

Grsnld

Wij namen altijd 2 stuks 5 kg gasflessen mee, 1 voor de skottel en 1 voor de keuken.
Maar dit jaar (gas)snelkoppelingen aan de skottel en keuken gemaakt, zodat er maar 1 gasfles mee hoeft.
en dat is een 5kg lichtgewicht van BP

michelheemskerk

Ha,

Veel info! Dank hiervoor. Ik heb inmiddels de 1e 904 via marktplaats gekocht. Ik kreeg er zelfs een gaslamp bij. Kan dus koken in de keuken. Nu nog een extra fles voor de skottel.

nikkel1964

ik weet niet waar je woont maar ik heb in de buurt van Groningen nog een aardige verzameling ongebruikte flessen staan, in ieder geval 2x 907 en een 901, zo uit het hoofd ook nog een 904. Ik ga ze alleen niet verzenden  :N

bernie

Die van ons is nog niet voorbij gekomen! 4,5 kg kunststof Holthausen fles! Betalen wat er gevuld wordt en geen afschrijving! Nu nog een keer een verdeelstuk halen.

Heb het ff opgezocht. CS 05 heet ie.