Teun, lijkt ideaal?

Gestart door jgense, augustus 18, 2015, 08:33:53 AM

Vorige topic - Volgende topic

poldertoerist

Citaat van: brulmuis op oktober 08, 2018, 04:46:33 PM
@poldertoerist,

Wat zijn jouw ervaringen met je ttt4 trouwens, bevalt ie?

jazeker! lees vooral ook mijn topic met ervaringen.

Adventure Awaits

brulmuis

Citaat van: famahbaas op oktober 11, 2018, 12:06:34 PM
Deze dus.

Wel jammer wij als Teun bezitters  investeren in een nieuw merk.
En dan schuiven ze het zo in een ander merk.
Lekker dan.  :(

Bedacht bij het verlaten van de beurs dat ik de foto was vergeten te maken. @famahbaas, bedankt. Is nog een prototype aldus Alpenkreuzer, maar dat gaat dan om de kleur en of er nog een horretje bij komt of niet. En het tentdoek was een restje van Ten Cate en dat restje was heel dik katoen zeiden ze. Misschien wordt dat dan weer een goedkopere stof.
Vriendin is inmiddels afgekletst van haar favoriet de cabanon Malawi of Safari. Dus het wordt een 2ehands Teun of een nieuwe Alpenkreuzer.  :J

Jhomburg

Even leven inblazen

Goedenavond ,

We zijn zeer geïnteresseerd in de Teun maar hebben nog een dingetje. Weet iemand of de bagageruimte bereikbaar is als de vouwwagen is uitgeklapt zodat je bij je spullen kan .???

Bedankt alvast

famahbaas

Jazeker. Je kunt het bed vanuit de vouwwagen omhoog
Doen.
Er staat nu een tweedehands op marktplaats. 

LieuweV

Is zelfs een van de grote voordelen. Bed klapt dan in de lengte omhoog. Denk er wel even om dat je spullen waar je van binnenuit bij moet komen niet helemaal "voorin"(aan de kant van de dissel) neerlegt. Dan moet je in de bak klimmen namelijk...

Teun is een toppertje in onze opinie: staat snel, genoeg ruimte en rijdt heerlijk!

Jhomburg

Morgen of woensdag Teun halen in Ouddorp  :> :K , snel ermee op vakantie

famahbaas

Gefeliciteerd en veel kampeer plezier.

Jhomburg

Vandaag gezien , mooi ding alleen jammer van klein gaatje 1cm achterkant , klopt het dat dat makkelijk te repareren valt met tair aid ??

muis

Ja, ik gebruik liever tear-aid dan van die stukjes strijkdoek. Bij een gaatje van een centimeter zou ik het wel dubbel gebruiken,  binnen en buitenkant.  :J

Citaat van: Jhomburg op juni 17, 2019, 07:11:05 PM
Morgen of woensdag Teun halen in Ouddorp  :> :K , snel ermee op vakantie
veel plezier :> :>

Jhomburg

Vraag me eigen wel af , hoe die man er mee om gaat dan hij heeft zelfs vorig jaar een compleet nieuw tentdoek gehad ivm scheuren is het doek dunner dan andere doeken misschien ??

muis

Ik heb niet het idee dat de Teun dun doek heeft,  ik vraag me dan ook af hoe ze er mee omgegaan zijn

Urgje

Op zich hoef je maar 1x het doek tussen een scharnier te krijgen of iets anders doms om een gaatje te krijgen...

Jhomburg

Citaat van: muis op juni 18, 2019, 10:13:25 PM
Ik heb niet het idee dat de Teun dun doek heeft,  ik vraag me dan ook af hoe ze er mee omgegaan zijn

Wagen ziet er erg goed uit op het scheurtje na dan , word gerepareerd van de week als dat netjes js gedaan neem ik m mee en word ie vertroeteld  :O :O

Thnx voor het meedenken

Jhomburg

Het is m toch niet geworden m mijn vrouw twijfelde  en is op zoek gegaan naar iets anders , gisteravond laat na een lange dag werken een Jamet Jametic outdoor 2016 aangeschaft ook mooie wagen en zgan.

Urgje

Nou klinkt goed! Veel plezier met jullie Jamet!