Het grote voorjaars-klap-voorjaars-weekend 2016

Gestart door PetraL, september 29, 2015, 11:35:07 PM

Vorige topic - Volgende topic

jari

Citaat van: Yolanda op december 04, 2015, 07:59:57 AM
Hè gatsie, dat is vervelend!  Hopelijk komt het snel in orde!

Klapweekend valt in mijn weekend,  dus heb niks hoeven regelen met ex en buiten de zomervakantie neemt hij nooit vrij in vakanties. Hij weet nog niet eens dat ik weg ben haha.
:O :X :O :X Niks zeggen wat niet weet.... Gewoon lekker gaan genieten!!
Jevipro

Paulvh

Het is idd niet leuk maar ik wacht wel af. Aangezien ex waarschijnlijk in de voorjaarsvakantie moet werken Horeca tijdens hemelvaart heb ik enkel verteld dat ik vanaf woensdag 4e vrij ben. Dus dat ze daarover geen stress hoeft te hebben. Niks gezegd dat we gaan kamperen  :# dus we zien wel ik rij desnoods zaterdag even heen en weer.

olaf

Citaat van: Paulvh op december 04, 2015, 06:58:29 AM
Wilde met kids de vakantie regelen camping boeken enz. Maar helaas werkt "ex" niet erg mee. Dus wachten het wel af.

Das balen Paul, hopen dat het snel voor elkaar komt.
The need for the many outweigh the needs of the few

Alex

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

vic36shorty

Voor het eind van het jaar euh laat ik de lat niet te hoog leggen 55 aanmeldingen??

olaf

Citaat van: vic36shorty op december 08, 2015, 10:32:36 PM
Voor het eind van het jaar euh laat ik de lat niet te hoog leggen 55 aanmeldingen??
Tis redelijk rustig op het forum, Ik denk dat we begin volgend jaar maar eens flink reclame moeten maken.

vic36shorty

Yvonne01

Tis jammer  dat het weekend precies in de meivakantie valt...
wij hebben helaas toch besloten de meivakantie en aansluitend voor pinksteren een andere vakantie te boeken, volgende keer maar weer een klapweekend mee!

olaf

Citaat van: Yvonne01 op december 10, 2015, 08:48:18 PM
Tis jammer  dat het weekend precies in de meivakantie valt...
wij hebben helaas toch besloten de meivakantie en aansluitend voor pinksteren een andere vakantie te boeken, volgende keer maar weer een klapweekend mee!
Dan mis je wel het grote jubileum weekend.

olaf

vic36shorty

Yolanda

vic36shorty

olaf

vic36shorty

Ik wil het niet op mijn kerfstok hebben dat de camping moet sluiten ivm geluidsoverlast