Het grote voorjaars-klap-voorjaars-weekend 2016

Gestart door PetraL, september 29, 2015, 11:35:07 PM

Vorige topic - Volgende topic

annesuus

Wij hebben ons ook aangemeld met 2 volwassenen en 2 kids van 2 en 5 jaar. Ik ben benieuwd of er meer jonge kids mee gaan! En ook benieuwd of de camping gericht is op jonge kinderen. Op de website zag ik wel iets van een speeltuintje op de foto's. Ons eerste klapweekend wordt dit en 2e vakantie met de vouwwagen. Spannend!

vic36shorty

Hoi annesuus als je op het aanmeld voorjaars klapweekend  2016  kijkt ban kun je de leeftijden zien van de kids die meegaan

Yolanda

Citaat van: olaf73 op november 18, 2015, 06:38:53 PM
Wat stil hier, of hebben we geen zin meer  :#

Zou de band al geregeld zijn? voor het jubileum voorjaarsklapweekend klapfuif

Laat het voorjaar maar komen, ben wel klaar met die storm en regen!  :J Wij kijken er enorm naar uit.

"klapfuif", die hadden we nog niet!  :#

Alex

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

vic36shorty

Yolanda

Citaat van: Alex op november 18, 2015, 09:55:08 PM
Nu al en dan moet de winter nog beginnen

Nou vooruit dan! Een witte kerst en dan weer klaar!  :P

Citaat van: vic36shorty op november 18, 2015, 09:57:25 PM
En vooral de kou daar baal ik van

Welke kou?? Ik loop nog steeds in een t shirt!

muis

Citaat van: vic36shorty op november 18, 2015, 09:57:25 PM
En vooral de kou daar baal ik van
kou? Dacht dat je bij Amsterdam woonde, ben je verhuisd naar Siberië?  :# >:(

muis

Oja, nachtvorst is eind april,  begin mei ook nog goed mogelijk  :O :O

Yolanda

vic36shorty

JeroenGouda

Citaat van: annesuus op november 18, 2015, 08:33:37 PM
Wij hebben ons ook aangemeld met 2 volwassenen en 2 kids van 2 en 5 jaar. Ik ben benieuwd of er meer jonge kids mee gaan! En ook benieuwd of de camping gericht is op jonge kinderen. Op de website zag ik wel iets van een speeltuintje op de foto's. Ons eerste klapweekend wordt dit en 2e vakantie met de vouwwagen. Spannend!

onze kids zijn dan 1, 4 en 7 dus dat komt wel goed!
alpenkreuzer parade royal met panoramatent 1996

muis

Leuk dat jullie ook meegaan,  zet je het ook in het aanmeldtopic,  hier de link; http://www.vouwwagenclub.info/forum/index.php?topic=17360.60

Er is een veldje met een speeltuintje en verder hebben veel mensen ook van alles mee :J er zijn ook verschillende skelters die gebruikt kunnen worden.

rubends

Komt wel in orde, wij hebben alvast steeds onze 'boot' mee, zoals op het vorige voorjaars-klap-weekend, een echte kindermagneet  :P

olaf

The need for the many outweigh the needs of the few

vic36shorty