Het grote voorjaars-klap-voorjaars-weekend 2016

Gestart door PetraL, september 29, 2015, 11:35:07 PM

Vorige topic - Volgende topic

olaf

The need for the many outweigh the needs of the few

Paulvh

GJT

muis

Ik heb vandaag contact gehad met Piet, ze hebben 58 aanmeldingen voor het weekend,  wie heeft zich hier nog niet gemeld? Stroom zal ik nog even opnemen met hem :J
@Alex: Hij zet voor jou het Demo model klaar :J >:(

Alex

Citaat van: GJT op februari 20, 2016, 07:22:52 PM
Omdat...moddervrij?  >:(
Hmmmmmmm deze opmerking had ik eigenlijk van iemand anders verwacht. :P
Beetje jammer dan we met modder gaan gooien. :P :#
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Alex

Citaat van: muis op februari 20, 2016, 07:30:42 PM
Ik heb vandaag contact gehad met Piet, ze hebben 58 aanmeldingen voor het weekend,  wie heeft zich hier nog niet gemeld? Stroom zal ik nog even opnemen met hem :J
@Alex: Hij zet voor jou het Demo model klaar :J >:(
Alweer verstekelingen. :P
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

GJT

KenJo

Citaat van: GJT op februari 20, 2016, 06:40:02 PM
Heb het gelezen. Je kunt maar 1 ding doen.. Afspreken geen elektrische verwarming te gebruiken, willen we niet om de haverklap zonder stroom zitten. Tenzij iedereen apart afgezekerd is, dan ga je je gang maar..  8)
Ik heb nog een petroleum kachel staan misschien ga ik die wel meenemen  :J Of zal ik het 2000watt aggregaatje van het werk  voor de zekerheid meenemen??  :H

En anders heeft Boels nog wel wat staan voor 39,- per dag  :H

klapband, klapdeur, klaplopen, klapmuts, klaproos, klapschaats, klapwiek, klapzoen, klapstuk, klapstoel, achterklap, handjeklap

we klappen wat af!

Alex

Tssss het word toch 20 graden tegen die tijd. :P

Paulvh

Citaat van: KenJo op februari 20, 2016, 08:45:41 PM
Ik heb nog een petroleum kachel staan misschien ga ik die wel meenemen  :J Of zal ik het 2000watt aggregaatje van het werk  voor de zekerheid meenemen??  :H

En anders heeft Boels nog wel wat staan voor 39,- per dag  :H
Tjonge en nog even en we roepen bo-rent in die hebben ongetwijfeld wel wat hete luchtkanonnen over. Bijkomend voordeel alle klappers kunnen worden opgezet via windforce.

KenJo

Citaat van: Paulvh op februari 20, 2016, 09:18:00 PM
Tjonge en nog even en roepen bo-rent in die hebben ongetwijfeld wel wat hete luchtkanonnen over. Bijkomend voordeel alle klappers kunnen worden opgezet via windforce.
Goed idee! Dan neem ik ook de vlieger mee  :J
klapband, klapdeur, klaplopen, klapmuts, klaproos, klapschaats, klapwiek, klapzoen, klapstuk, klapstoel, achterklap, handjeklap

we klappen wat af!

muis

Wij komen ook met de vlieger maar ik dacht dat jij een Aart Kok had >:( :P

KenJo

Citaat van: muis op februari 20, 2016, 11:48:18 PM
Wij komen ook met de vlieger maar ik dacht dat jij een Aart Kok had >:( :P
:H

Zo zo muis, wat ben jij weer lekker wakker bezig. Ik zit duidelijk nog in mijn suffe-regenachtige-zondagochtend modus want ik moest eerst ff nadenken waar je het in vredesnaam over had  ::)

we klappen wat af!

KlapJoeri

Als het 's avonds wat frisjes wordt, en elektrische kacheltjes lijken niet echt een optie met 4A stroom, kunnen we dan geen  stevig kampvuur maken ergens op de camping? Is er een vuurplaats?   :?
The cold never bothered me anyway.....