alleen opzetten

Gestart door Enidan76, april 06, 2016, 10:40:17 AM

Vorige topic - Volgende topic

linda75

hoe is het afgelopen vandaag??

Paulvh

Ja.ja we zijn niet nieuwsgierig . Maar.willen  graag  bijna alles weten  :J   :J  :J

Hayalet

Ik ook!

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

olaf

The need for the many outweigh the needs of the few

Enidan76

Net thuis met KLAPPER! 

Wat een wereld van verschil met de ervaring van vorige week.
Nette vriendelijke mensen. En wat een keurige vouwwagen. De wagenbak en disselbak zagen er direct al keurig uit. 3 harsvlekjes in het dak van de vouwwagen en verder ziet het doek er keurig uit. Er stond veel wind met het uitklappen dus de luifel hebben we even gelaten voor wat het was. De slaaptenten waren uitgewassen, de ondertent was helemaal schoon. Imperial met 4 fietsendragers en de zijtent zitten er bij. Kreeg nog een stroomkabel mee want dat zou ook bij de vouwwagen horen.
De kar is best wel zwaar. Bermkeuken ga ik mij wel mee redden en met hulp van de kinderen ook wel met de bedplank. Door mijn gipsvoet kon ik nog niet alles doen zoals ik het normaal zou doen maar denk dat er veel inderdaad wel alleen kan.
Toch nog wel een groot aantal losse stokken die nodig zijn om de wagen op te zetten. Allemaal keurig van een kleurtje voorzien net als de plek waar ze moeten komen. Bij goed weer gaan we hem hier maar eens helemaal goed opzetten.
En het begin van een comfortabel bed zit er al in. De zitbankjes zijn verwijderd en daarvoor is een frame gemaakt met houten plank met gasveren voor het optillen en een matras.
En als het in de eerste week van mei mooi weer is gaan we maar eens een paar dagen kamperen.

Jullie onwijs bedankt voor het meekijken, meeleven en meedenken.

Hayalet

Klinkt goed allemaal!! Fijn dat je goed geslaagd bent!

martijn82

Klinkt goed. Veel plezier met je vouwwagen

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Hayalet

Waarom zit je in het gips trouwens?

Enidan76

Citaat van: Hayalet op april 16, 2016, 09:25:16 PM
Waarom zit je in het gips trouwens?

Mijn grote teen is recht gezet en een knobbeltje aan het gewricht verwijderd en een peesje daar doorgeknipt . Hallux Valgus. Nog een ruime week gips te gaan dan heb ik 6 weken achter de rug.

Hayalet

Citaat van: Enidan76 op april 16, 2016, 10:32:01 PM
Mijn grote teen is recht gezet en een knobbeltje aan het gewricht verwijderd en een peesje daar doorgeknipt . Hallux Valgus. Nog een ruime week gips te gaan dan heb ik 6 weken achter de rug.
Hè gatver... Gelukkig zit het er bijna op.

Paulvh

Gefelicteerd met je klapper  :> maar heel veel sterkte met je teen.

Maar verander nu ook je profiel van zoekende in GEVONDEN? :#

sanneman

Gefeliciteerd!

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Yolanda

Gefeliciteerd met de aanwinst!  Je kan nu natuurlijk ook gezellig naar het klapweekend komen!  :#

Sterkte met je voet.

linda75

en weer een blije klapper :> gefeliciteerd.. nu duimen draaien op mooi weer

Enidan76

Citaat van: Paulvh op april 16, 2016, 10:42:25 PM
Gefelicteerd met je klapper  :> maar heel veel sterkte met je teen.

Maar verander nu ook je profiel van zoekende in GEVONDEN? :#
Vanmorgen al even gedaan. Van zoekende naar Trigano Odyssee