Check je naam voor de naambordjes, voorjaarsweekend 2016

Gestart door muis, april 11, 2016, 10:59:20 PM

Vorige topic - Volgende topic

olaf

Als het goed is hebben wij ons naambordje nog.

We zijn er erg zuinig op  :P
The need for the many outweigh the needs of the few

muis

Citaat van: muis op april 11, 2016, 10:59:20 PM

Als alles klopt of je hebt al een bordje hoef je niet te reageren anders is het geen doorkomen aan bij het maken van de bordjes ::)

:X :X :X

Alex

Ik neem die van ons niet mee.
Worden we lekker niet herkend en kunnen we net doen dat we er niet bij horen. :P
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

vic36shorty

muis

Citaat van: muis op april 11, 2016, 10:59:20 PM

Als alles klopt of je hebt al een bordje hoef je niet te reageren anders is het geen doorkomen aan bij het maken van de bordjes ::)

:X :X :X

Paulvh

Citaat van: Alex op april 12, 2016, 10:03:46 PM
Ik neem die van ons niet mee.
Worden we lekker niet herkend en kunnen we net doen dat we er niet bij horen. :P
Tja anders sla je zo'n modderfiguur  :#

KenJo

Citaat van: muis op april 12, 2016, 10:40:32 PM
:off
On topic blijven hier.
Tssss

Groot gelijk hoor Alex! Al die "gezelligheid" voor de wagen. Je bent tóch even weg voor de ontspanning! :#
klapband, klapdeur, klaplopen, klapmuts, klaproos, klapschaats, klapwiek, klapzoen, klapstuk, klapstoel, achterklap, handjeklap

we klappen wat af!

KenJo

klapband, klapdeur, klaplopen, klapmuts, klaproos, klapschaats, klapwiek, klapzoen, klapstuk, klapstoel, achterklap, handjeklap

we klappen wat af!

muis

Hmm :( , in dit topic meen ik het heel serieus.  Het is elk jaar weer een hele puzzel om alle bordjes te maken. Om dan 5 of meer pagina's 'geklets' door te worstelen zit ik niet echt op te wachten.

Dus alleen reageren als je naam in de lijst niet klopt.

Marjootje

Laat Esther maar achterwege.... mocht ze wel meegaan, plak ik die van vorig jaar er wel op. I:

Albertine

Ik wil graag een nieuwe ( 2 zelfs)

Bastien, Ylona, Wouter en Lieke

En dan voor nog een als ik mijn broer vervang: Albertine en Maarten