Het grote after weekend topic (2016)

Gestart door Alex, mei 08, 2016, 07:26:18 AM

Vorige topic - Volgende topic

Hayalet

Ziet er top uit! Wat een weertje ook! Wij gaan aanstaande donderdag weg, maar de weersvoorspelling ziet er dan een stuk somberder uit!

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

Alex

De laatste foto's bijgevoegd.

http://myalbum.com/album/p6qn6y2ylF8p

Nog iemand interesse in de foto's van het eerste klapweekend. :P
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

FriedelP

Hayalet, wij zitten in het zelfde schuitje maar vertrekken vrijdag ochtend. Naar de Hoge Venen! Er zijn dagen dat ze maximum temperaturen van 4 graden geven en 's nachts flirten de temperaturen met het vriespunt.  :(

Hadden ook liever voorbije weekend kunnen weg gaan. Kon helaas niet! Maar Noa heeft in ieder geval 7 jarige twee prachtige optredens neergezet voor bomvolle zalen waar een goede 900 plaatsen zijn. En dan ben je als papa fier en vindt je het een stuk minder erg dat je niet weg kon hé!

Alex

We komen vandaag trouwens ook nog op tv Flevoland.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Hayalet

Citaat van: FriedelP op mei 09, 2016, 08:57:26 AM
Hayalet, wij zitten in het zelfde schuitje maar vertrekken vrijdag ochtend. Naar de Hoge Venen! Er zijn dagen dat ze maximum temperaturen van 4 graden geven en 's nachts flirten de temperaturen met het vriespunt.  :(

Hadden ook liever voorbije weekend kunnen weg gaan. Kon helaas niet! Maar Noa heeft in ieder geval 7 jarige twee prachtige optredens neergezet voor bomvolle zalen waar een goede 900 plaatsen zijn. En dan ben je als papa fier en vindt je het een stuk minder erg dat je niet weg kon hé!
Brrrr.... gelukkig ben ik aardig op de kou voorbereid. Regen vind ik erger!

Wat voor optredens doet je dochter?

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

JeroenGouda

Wij hebben genoten! leuke sfeer, iedereen is behulpzaam, hoop geleerd over de diverse klappers en wat fijn dat we via het af te halen topic en spontaan ook nog aan wat spullen gekomen zijn! Na dit klapfestijn zijn we een windscherm, kinderstoel, boodschappenmandje, klamboe en traagschuim matras rijker! En laat ik de goodiebag niet vergeten! Op de terugreis werden de plannen voor volgend jaar al besproken voordat iedereen in de auto (op ik na) in slaap viel.

Vrijdagavond kan ik de marktplaats- zibro ophalen, de 1e nachten waren wel (te) koud.... Maar wat een mazzel met dit heerlijke weer zeg! Iedereen bedankt voor het organiseren en de spullen en hulp!
alpenkreuzer parade royal met panoramatent 1996

Klavertjes

Citaat van: Alex op mei 09, 2016, 08:59:51 AM
We komen vandaag trouwens ook nog op tv Flevoland.

Hoe laat? En via internet te zien?
Geluk ontstaat als wat je denkt, wat je zegt en wat je doet in harmonie zijn
(geleend van Mahatma Ghandi)

muis

Wij zijn 2 weken op de Distel geweest, samen met Sannie75 en Herowebe.  De eerste week met lage temperaturen en veel hagel. We hebben met veel plezier afgewassen want het sanitair gebouw was zo lekker warm  ::)

Omdat het dit jaar het Jubileumweekend was hadden we nog wat voorbereidingen.  We hebben een vlaggenmast neergezet en de nieuwe vlag van de vouwwagenclub gehesen.  Verder zijn we bezig geweest met het verzamelen van de laatste spullen voor de goodiebag's. Bij Sannie75 stonden de dozen onder het bed en in de voortent omdat het niet meer paste :#

De tweede week begon met mooi weer en de aankomst van verschillende vouwwagens, hierna druppelde er elke dag een paar wagens binnen met de 'grote invasie ' op woensdag. 

Op dinsdag hebben we 75 goodiebag's kunnen vullen met heel veel spullen. Hiervoor volgt nog een bedankt topic voor alle sponsoren.

Op woensdag moesten de wagens op hun plek gezet worden waarbij we hulp hadden van Jari en Vic36shorty, waarvoor nogmaals dank. 

Op donderdag kleurde het veld steeds groener omdat de kinderen een groene vouwwagenclub pet mochten ophalen bij Alex en Bonny. Hierna zijn we de goodiebag's gaan uitdelen,  wat een feestje  :>

In de middag was de bingo, de kinderen zaten met spanning te wachten.  Op het eind was voor veel kinderen alleen nog nummer 4 nodig,  wat een run op de 'prijzentafel' :)

Vrijdag was de grote demo-dag. Laurens Bos van de Vouwwagenzaak heeft de Campooz Fat Freddy laten zien en Robin Brakel van Bravo vouwwagenwereld heeft de Camplet premium laten zien.
Het blijft leuk om te zien dat een vouwwagen echt anders bekeken wordt dan in een showroom.  In korte tijd stonden de wagens vol met mensen met vragen en opmerkingen. 

Super leuk ook dat Screech, oud moderator,  ook langs kwam  :>

Zaterdag was er in de ochtend bezoek van omroep Flevoland en had Piet een koopjesmarkt georganiseerd waarvan de opbrengst naar de skelterpot gaat. Er is ong €350,00 opgehaald.

Eind van de middag werden we ineens bij elkaar geroepen en zijn we door jullie allemaal enorm verrast. We kregen een verrassingspakket met vanalles voor op de camping.  Wat een geweldig leuk gebaar, niet nodig maar zeer gewaardeerd :J Nogmaals bedankt.
Hierna de BBQ waarbij op verschillende plekken groepen bij elkaar schoven en gezellig samen hebben gegeten :J

Tja en toen was het zondag, waanzinnig mooi weer en opruimdag. We hebben het rustig aan gedaan  (en we hadden voor 2 weken aan spullen) Het blijft een triest gezicht om zo'n veld leeg te zien stromen.  Helaas hebben door een enorme draaiwind 2 wagens schade opgelopen.
De vlag werd gestreken,  het weekend was weer voorbij

We waren om ongeveer 18.00 uur thuis.

Wat ben ik nu nog vergeten?
Oja, Boraxx heeft klootschieten georganiseerd,  met de nodige woordgrappen hebben 2 teams het met veel lol tegen elkaar opgenomen. 
De stoere Klappers hadden ook een verrassing,  Jan heeft een bord gemaakt met het logo en het jubileum erop. Voor de leden van het mod en admin team hadden ze voor ieder een doosje lekkere chocolade.
Alex gaat kijken of hij er een geocache van kan maken. 
Bensi en Chrisje,  leuk dat we jullie ook nog gezien hebben  :J
Verder zonnige dagen en lange avonden met verschillende leden die gezellig aanschoven. 

Ik wil alle deelnemers heel erg bedanken voor jullie bijdrage aan dit te gekke jubileum klapweekend.  WW WW
Nu afkicken en genieten van alle foto's.

Alex

FriedelP

Ze danst bij 2Step Dance Company. Hun kernteam is al twee jaar op rij Wereldkampioen Hip Hop. In drie categorieën zijn ze ook al een paar jaar Belgisch kampioen. Maar ze doen zowat alle Urban Street dansen en ook ballet. Noa danst het derde jaar Hip Hop. Aan dat niveau zit zei nog niet hoor! Maar het is zeker knap wat ze jonge kinderen kunnen laten doen, en toch een ontspannen leuke sfeer behouden bij de lessen.
Blijkbaar ook wel niet zonder risico's want bij één van de repetities heeft de eigenares ongewild een voet tegen haar hoofd gehad wegens een foutje en is ze met de ziekenwagen moeten afgevoerd worden. Stevige whiplash als gevolg, maar sommige dansen stond ze met rolkraag toch nog op het podium.

Waren ook diverse bekende gasten op het podium in de schol, waaronder de veldrijder Niels Albert die geloof ik ook bij jullie gekend is.

Hoewel ik zelf niet zo'n fan ben van Hip Hop, heb ik toch volop genoten van de zeer gevarieerde show met heel wat technisch kunnen dat ze er van gemaakt hebben!

Regen zijn we hier ook minder fan van dan de kou! Zeker omdat we het liefst wat gaan wandelen.

muis

Citaat van: Alex op mei 09, 2016, 08:51:40 AM
De laatste foto's bijgevoegd.

http://myalbum.com/album/p6qn6y2ylF8p

Nog iemand interesse in de foto's van het eerste klapweekend. :P
:# 7 jaar geleden alweer ::)

Yolanda

Ik kan het niet vaak genoeg zeggen, wat een geweldig weekend was het. Dit was zo leuk! Voor ons de eerste keer met ons zessen.  Cor, Victor en Zoe hebben genoten.
Het gezamenlijk eten was ook super gezellig. Voor mij wel even wennen dat ik niet alles meer alleen hoef te doen. Onze vaatwassers hebben goed hun best gedaan.  Ik ben trots op ze. :J

Natuurlijk hadden wij het gezelligste straatje met de iets wat scheve landingsbaan in de avond. Maar wat hebben we een lol gehad. Vooral toen Ria (jari) met het idee kwam om de dames die die goodybags hadden uitgedeeld in het zonnetje te zetten.  Hoe moeilijk kan het zijn om ongemerkt geld in te zamelen.  Heel moeilijk dus! Want wij hadden het gevoel dat een paar dames in ons nek zaten te hijgen.  :# Ze waren echt overal.
Wij weten nu hoe leuk het is om een verrassing samen te stellen.  Jullie hebben het verdient dames!

Natuurlijk stonden wij dagelijks even stil bij Olaf en Esther die vroegtijdig het weekend moesten verlaten. Wij wensen jullie heel veel sterkte.

jari

Citaat van: Klavertjes op mei 09, 2016, 09:26:07 AM
Hoe laat? En via internet te zien?
17:15 uur op tv Flevoland bij het programma binnen de dijken en ja het is ook via internet te bekijken
Jevipro

herowebe

Dank je wel Yolanda! En natuurlijk dank je wel Ria!  :J :J
We zagen jullie rondstruinen, maar we hadden geen idee wat jullie in je schild aan het uitvoeren waren!
We waren net zo blij verrast als jullie toen wij de goodiebags kregen!
Het was echt niet nodig geweest, we waren al heel blij met de vele positieve reacties!
We hebben heel veel voorpret gehad, en daarbij al die blije gezichten....! Het was superleuk om het te doen!  :# :# :#

jari

Citaat van: herowebe op mei 09, 2016, 02:20:10 PM
Dank je wel Yolanda! En natuurlijk dank je wel Ria!  :J :J
We zagen jullie rondstruinen, maar we hadden geen idee wat jullie in je schild aan het uitvoeren waren!
We waren net zo blij verrast als jullie toen wij de goodiebags kregen!
Het was echt niet nodig geweest, we waren al heel blij met de vele positieve reacties!
We hebben heel veel voorpret gehad, en daarbij al die blije gezichten....! Het was superleuk om het te doen!  :# :# :#
Het is jullie gegund!!
Jevipro