Najaarsweekend chattopic 2016

Gestart door muis, mei 17, 2016, 11:02:03 PM

Vorige topic - Volgende topic

ejpwg

Citaat van: Alex op augustus 20, 2016, 10:39:26 PM
Tja was dit jaar van plan te komen want zo koud als we het deze zomervakantie hebben gehad krijgen jullie het niet. :P
Maar maak het daar nou niet te gezellig want we hebben al moeite om een camping te vinden voor het voorjaars wekkend. :(

hebben jullie het te bont gemaakt dat je niet overal meer mag komen:):):)

Alex

Valt mee.
Ooit wel geweigerd door een najaar weekend camping. :)14]

Had niet op tijd betaald. :#
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Paulvh

Citaat van: ejpwg op augustus 25, 2016, 10:27:05 PM
hebben jullie het te bont gemaakt dat je niet overal meer mag komen:):):)
Nee hoor maar vaak kunnen de hoofdstoppen onze enthousiaste meetings het niet aan.  :H

ejpwg

hoeveel klappers gaan er ongeveer mee dan bij het voorjaarsweekend

sannie75

Citaat van: ejpwg op augustus 25, 2016, 10:35:23 PM
hoeveel klappers gaan er ongeveer mee dan bij het voorjaarsweekend

Zo rond de 70...soms iets minder en wie weet iets meer....

ejpwg

Citaat van: sannie75 op augustus 25, 2016, 10:36:13 PM
Zo rond de 70...soms iets minder en wie weet iets meer....

dat zijn er een boel... om daar even een camping voor te zoeken.... gezellig klusje :O

Alex

Citaat van: ejpwg op augustus 25, 2016, 10:39:32 PM
dat zijn er een boel... om daar even een camping voor te zoeken.... gezellig klusje :O
Zijn we ook nog druk mee bezig.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Wfikse

Citaat van: Alex op augustus 25, 2016, 10:29:38 PM
Valt mee.
Ooit wel geweigerd door een najaar weekend camping. :)14]

Had niet op tijd betaald. :#
Oeps, bedenk mij net dat ik ook al over de vervaldata zit. Net snel het eerste termijn over gemaakt. Wel omslachtig bij deze camping.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Paulvh

Om het gedoe maar meteen achter de rug te hebben heb ik alles  in een keer betaald.

Alex

Citaat van: Wfikse op augustus 25, 2016, 11:11:13 PM
Oeps, bedenk mij net dat ik ook al over de vervaldata zit. Net snel het eerste termijn over gemaakt. Wel omslachtig bij deze camping.

Was niet bij deze camping trouwens.
Dussssss geen stressssssss.

ECM

Citaat van: muis op augustus 25, 2016, 09:28:44 PM
Gaan jullie mee? Zo ja, zou je jullie namen in het aanmeldtopic willen zetten,  ik maak namelijk naambordjes voor iedereen die nog niet eerder mee geweest is.

Caspar, heb jij hem nog?
GertjanA,  hebben jullie er al 1?

Houden nog even slag om de arm ivm sportactiviteiten. Verwacht eind deze week uitsluitsel te geven of wij definitief meegaan. Dan zal ik ons ook aanmelden.

caspar

Als het volgende week winter is ga ik ff op zolder kijken en dan hoor je f ik het bordje nog heb

muis

:# anders maak ik een nieuwe hoor ;)

GertjanA

Citaat van: muis op augustus 25, 2016, 09:28:44 PM
Gaan jullie mee? Zo ja, zou je jullie namen in het aanmeldtopic willen zetten,  ik maak namelijk naambordjes voor iedereen die nog niet eerder mee geweest is.

Caspar, heb jij hem nog?
GertjanA,  hebben jullie er al 1?

Hi Wilma, wij hebben die van het vorige klapweekend nog in een krat in de Kyte, ergens. Heb hem wel gezien in de zomer vak.

muis