Najaarsweekend chattopic 2016

Gestart door muis, mei 17, 2016, 11:02:03 PM

Vorige topic - Volgende topic

Alex

Citaat van: Paulvh op augustus 14, 2016, 12:02:43 AM
Enfin, na 3 dagen kamperen 3 kg zwaarder  ::) nmaar wel heel erg gezellig gehad. :J :J
En maak de eerste afspraak voor je AA bijeenkomst ook gelijk maar. :)14]
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

muis

Dat is precies waar het om gaat, een gezellige meeting met elkaar :>

Frankie

Ik voorzie veel nobel en gezelligheid. Als we hetzelfde, kleinere veld als vorig jaar kunnen hebben (wat toen bij toeval geheel vrij was), heb ik nu al medelijden met de huurders van de huisjes 

muis

Dat gaat niet passen denk ik op dat veld.  Daar achter waren ook mooie velden  :O

GertjanA

Maakt niet uit waar we staan, gezellig wordt het toch wel....

muis

Het groepsveld ligt iets lager en was vorig jaar nogal nat en drassig.

Paulvh

Citaat van: muis op augustus 15, 2016, 06:16:43 PM
Het groepsveld ligt iets lager en was vorig jaar nogal nat en drassig.
pssssttt lees ik nu door de regels heen, gerede kans op.................modder ?

ejpwg

Citaat van: Paulvh op augustus 15, 2016, 09:22:01 PM
pssssttt lees ik nu door de regels heen, gerede kans op.................modder ?

daar heb je toch kaplaarzen of bergschoenen voor.... of gewoon op je blote pootjes, wordt er ook niks vies :#

Alex

Citaat van: Paulvh op augustus 15, 2016, 09:22:01 PM
Ben blij dat ik dat weekend moet werken. :)14]
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Paulvh

ECM

Wij zijn relatief nieuw binnen de klapperwereld. Deze zomervakantie onze vuurdoop gehad. Wilden al bij voorjaarsweekend komen, maar hadden de VW op dat moment nog niet! Het lijkt ons en de kids (10 en 12 jaar) wel super om aan te haken bij het najaarsweekend. Weten nog niet helemaal wat we ervan moeten verwachten, maar zo te lezen op het forum zijn de klapperweekends altijd super gezellig.

Paulvh

Citaat van: ECM op augustus 19, 2016, 02:55:04 PM
Weten nog niet helemaal wat we ervan moeten verwachten, maar zo te lezen op het forum zijn de klapperweekends altijd super gezellig.
:J  :J  :J  :J

muis

Het is de mogelijkheid om ideeën op te doen, andere vouwwagens te bekijken en vooral een gezellige meeting met elkaar  :J

In het volgende topic staat hoe en wat qua aanmelden http://www.vouwwagenclub.info/forum/index.php?topic=18245.0

ejpwg

Citaat van: ECM op augustus 19, 2016, 02:55:04 PM
Wij zijn relatief nieuw binnen de klapperwereld. Deze zomervakantie onze vuurdoop gehad. Wilden al bij voorjaarsweekend komen, maar hadden de VW op dat moment nog niet! Het lijkt ons en de kids (10 en 12 jaar) wel super om aan te haken bij het najaarsweekend. Weten nog niet helemaal wat we ervan moeten verwachten, maar zo te lezen op het forum zijn de klapperweekends altijd super gezellig.

wij gaan ook voor 't eerst naar 't klapweekend, en zijn ook beginnende klappers:)

ECM

Top! Dan zijn wij niet de enige voor wie het de eerste keer wordt!  :)