Najaarsweekend chattopic 2016

Gestart door muis, mei 17, 2016, 11:02:03 PM

Vorige topic - Volgende topic

pwg-van-ej

Aftellen

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

muis

Na het kamperen van afgelopen weekend kunnen we bijna niet wachten  :>

Barbje79

Wij hebben er super veel zin en verheugen ons op onze 1e keer slapen in onze Kyte!!! Wel vragen ons af hoe we het gaan doen met inklappen. Gezien de weersverwachtingen zien we hier wel tegenop :N
Ze geven de dagen erna mml ook regen op en zien geen tijd en ruimte om hem op te zetten om te laten drogen.......

Alex

Citaat van: Barbje79 op september 11, 2016, 08:41:18 PM
Wij hebben er super veel zin en verheugen ons op onze 1e keer slapen in onze Kyte!!! Wel vragen ons af hoe we het gaan doen met inklappen. Gezien de weersverwachtingen zien we hier wel tegenop :N
Ze geven de dagen erna mml ook regen op en zien geen tijd en ruimte om hem op te zetten om te laten drogen.......
Het is nog niet zover komt goed.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

pwg-van-ej

Positief blijven ... We pakken alles droog in

Wfikse

Heeft er iemand een xxxl partytent? Heb wel vertrouwen in mooi weer maar controle is beter :)6]

muis

Nee, we hebben een tarp en ik weet dat er meer zijn die er 1 in de wagen hebben  :J

Eerdere weekenden werkte dat prima

herowebe

GertjanA

Tarp ook. Barbje, ik weet niet of je een stalling hebt, maar vaak kan die daar ook open om te drogen. En je hebt maar een paar uurtjes droog weer nodig. Beetje wind ( niet teveel, weet k alles van), is ie zo droog.

sannie75

Hier ook 2 tarpen in de Disselbak, dus geen stress!! Bovendien hebben we die vast niet nodig, heb zon gereserveerd  :>

Hemertje

die tarp gooien jullie over de klapper zodat het tentdoek van de klapper niet nat wordt?

of wat moet ik mij daarbij voorstellen?

lennart72

T is toch een soort schaduwdoek?

sannie75

Het is een schaduwdoek maar je kan er ook prima onder zitten als het regent   :P

Maar we gaan er altijd vanuit dat ze nodig kunnen zijn als schaduwdoek!!

Er gaat niks over de klapper hoor mocht ie nat worden is dat zo weer droog, daar ga ik me absoluut niet druk over maken

muis

Citaat van: sannie75 op september 12, 2016, 01:51:39 PM
Het is een schaduwdoek maar je kan er ook prima onder zitten als het regent   :P

Maar we gaan er altijd vanuit dat ze nodig kunnen zijn als schaduwdoek!!

Er gaat niks over de klapper hoor mocht ie nat worden is dat zo weer droog, daar ga ik me absoluut niet druk over maken
:J :J

MoveToGo

Dit jaar op de bonnefooi vakantie gedaan, dus lekker niks geregeld en we zien wel...
Het najaarsweekend wilden we even afwachten, want we hebben ook al een hoop NCC uitjes meegedaan.
We waren ook een beetje bang dat het al wat kouder zou zijn, maar de airco draait hier volop.
Afgelopen weekend nog op een grasstrook gestaan bij vliegveld Lelystad (Aviodrome bezocht en een rondvlucht gehad).
Maar om het jaar goed af te sluiten en een beetje af te kicken toch maar een last-minute geregeld op de camping.
Bovendien zitten we nog met wat vraagjes rond de holtkamper, en dit weekend lopen er de nodige ervaringsdeskundigen rond.

Ik hoop dat we op het grote veld er bij kunnen staan, anders komen we op een veldje vlakbij.
Ook goed, sjouwen we gewoon een stukje met de stoelen.

Ik moet zelf vrijdag ochtend nog werken maar we kunnen hopelijk voor etenstijd vrijdag op de camping zijn.

Ik las over pannekoeken (zaterdag?) Dan doen we wel mee (wil ook wel bakken op de skottel). Neem alvast beslag ed mee voor ons zelf (en wat extra).
Zijn er verder nog ideeen voor activiteiten?

We kijken er naar uit, dus tot vrijdag a.s.!

Groetjes, Mark.