Stakingen-> benzine te korten Frankrijk

Gestart door superkoe32, mei 25, 2016, 04:41:13 PM

Vorige topic - Volgende topic

EriLin

vandaag de rit door het overstromings gebied overleefd. Parallel aan de a10 binnendoor en bij Orleans de a10 overgestoken en inderdaad een compleet blanke snelweg. Ook veel huizen onderwater zin staan binnendoor. Ne onder orleans een bijna compleet lege a73 richting limonges zonder problemen gevolgd. Officiele omleiding ging via le mans ::)

Behalve veel water, nog steeds, en dus ook binnendoor, gewoon benzine en geen gekke fransen gezien.

EriLin

wijnand

Mooi dat het zo verlopen is. De grasmaaiers staken wel, zo te zien  :#. Fijne vakantie!

superkoe32

Wat fijn dat de rit zo goed verlopen is! Is dit jullie eindbestemming ook?

Klapper staat er goed bij iig!

EriLin

We zitten op een tussendoor camping einddoel is rcn moulin de la pique in belves. Niemand is nog seizoen gereed tot nu toe volgens mij.

wijnand

Dat is een mooi einddoel. Ik ben daar in 2000 geweest. Waren ze net bij de RCN aangesloten.

Gait

Wij zijn inmiddels via Reims, Parijs en Clermont Ferrand in het zuiden aangekomen. Geen gedoe  gehad onderweg. Alleen een korte file omdat een caca-dinges pech had

superkoe32

Goede reis dan verder nog ErLin en Gait!

En geniet vooral van jullie vakantie!

KlapJoeri

The cold never bothered me anyway.....

FriedelP

De komende dagen zou in de richting van Frankrijk het grootste probleem wel eens in België kunnen zitten!

In het nieuws is hier te horen dat heel wat vrachtwagenbestuurders vanaf deze avond 22 uur blokkades op de Belgische snelwegen voorzien. Zouden volgens een van de organisatoren ook Nederlandse vrachtwagen bestuurders aan deelnemen.

Mocht je dus één van de volgende dagen vertrekken, het nieuws hier wat in het oog houden en eventueel voor opteren om rond België te rijden (wij zijn niet zo groot hé ;-) ) Anders de alternatieve routes zien te vinden die vermoedelijk tijdens de spits ook wel zullen vol slippen. Zeker als de acties langer dan deze week gaan plaatsvinden want vanaf volgende zondag gaat ook de treinen weer staken voor een week lang!

superkoe32

Bedankt voor de waarschuwing FriedelP! Voor ons duurt het nog even, het idee van door Duitsland rijden gaan we denk ik maar gewoon doen tegen die tijd.