Breaking news.klik hier voor Leden actie
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Na de deflector ook nog het rooster en daar boven op die bodem ik zal vanmiddag een foto opzoeken en posten.
Wij hebben vorig jaar de grillogas met paellapan aangeschaft. Minder lomp als de skottelbraai. Hierbij nu een diverse accessoires aangeschaft. Bbqen doen we op de smockeyjoe. Helaas mag dat niet op de camping in toscane. We gaan voor het eerst bbqen op de grillogas. We gaan het meemaken. Mijn gedachte was om alufolie onderin de bak te leggen.
Toevallig! Hier ook die combi. Welke accessoires hebben jullie erbij?
Heb nog een tip voor het meenemen van de skottelbraai. Ik heb een auto zonder reservewiel maar daarvoor is onder de laadvloer van de kofferbak wel een standaard ruimte vrijgehouden. Daar past ie perfect in!
Of op, goed geluk, de reserveband thuislaten haha.Het is overigens wel een beetje afhankelijk van de auto. Er zit wel eens een pin/draadeind in om de reserveband vast te zetten.
Het leek ons altijd teveel gesleep met al die pannen en accessoires. Tot we van andere kampeerders hoorden dat ze eigenlijk alleen de paellapan gebruiken. Een poosje de aanbiedingen in de gaten gehouden omdat we het toch een behoorlijk bedrag vonden. Tot er begin mei een prijsvraag voorbij kwam van de vrijbuiter. Met stomheid geslagen heb ik de oranje limited edition skottelbraai gewonnen. De set was met het bbq rooster en een deksel. Dus zelf de paellapan erbij gekocht. Met hemelvaart alles uitgeprobeerd en wij zijn ook erg te spreken over deze combinatie. De bbq vond ik minder. Geeft veel troep met vet, in de pan houd je alles mooi schoon. Verder zijn we thuis de Weber gewend met kooltjes. Dat is toch een compleet andere smaakbeleving dan boven een gasbbq.