(Instructie)Jamet Louisiana, Texas, Canyon, Arizona, Jametic, Montana

Gestart door denster, mei 01, 2008, 09:56:33 PM

Vorige topic - Volgende topic

denster

Hierbij het orginele ingescande instructie-boekje van Jamet. Dit boekje zat bij onze nieuwe Jamet Louisiana (aangeschaft april 2008 model 2007)
Hopelijk kan ik een hoop mensen hiermee blij maken.

(Pagina 2 is een blanco pagina vandaar dat pagina 2 er niet tussen staat.)

VeNi

Hallo allemaal.
Wij hebben zonet een Jamet Arizona gekocht tweedehands (bouwjaar 2000).
Ziehierbij een platte grond getekend van de vouwwagen met voortenten MET afmetingen !!
Dat tekeningetje is helaas niet terug te vinden in de handleiding, maar wel handig

Alex

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

pronk01

Erg duidelijke tekening. Ik ben benieuwd of deze met de vw werd meegeleverd, of dat je deze tekening zelf hebt gemaakt.
Mijn ervaring is dat een goede tekening vinden ontzettend lastig is als deze niet werd meegeleverd...

Citaat van: VeNi op augustus 05, 2009, 11:28:43 PM
Hallo allemaal.
Wij hebben zonet een Jamet Arizona gekocht tweedehands (bouwjaar 2000).
Ziehierbij een platte grond getekend van de vouwwagen met voortenten MET afmetingen !!
Dat tekeningetje is helaas niet terug te vinden in de handleiding, maar wel handig

VeNi

Bedankt voor het compliment, deze tekening is zelfgemaakt in MS Visio.

Suggesties om ze nog te verbeteren en / of handiger te maken altijd welkom :-)

Zonnige Kampeergroeten !!

waiter

Je bent een Engel,

Net nog met al die stokken in mijn handen gestaan en maar weer snel opgeborgen omdat ik geen beschrijving had.

Nu kan ik er wat mee .... Dank je wel !

silkworm

Heel hartelijk dank voor deze info. Heb er ook geen boekje bij maar nu zal het me zeker gaan lukken.

rene71

:)Hartelijk dank.
Net een Arizona 2003 aangeschaft.
Kan ik mooi mee aan de slag.

Groeten,

René :J

kosmos

Dank voor de handleiding, we hebben idd bij de vw geen handleiding maar nu is de kans groter dat we de puzzel :? kompleet kunnen maken O0

jack43

hoi...  wij hebben pas een jamet canyon(beginners dus) gekocht maar er zat geen instructie boekje meer bij en via via ben ik bij jullie terecht gekomen en dit forum heeft me goed op weg geholpen,ben er heel blij mee, dan kunnen we aan de slag als het weer wat beter wordt  :> in ieder geval bedankt groetjes Jack. :zw

butske

is deze instructie ook te gebruiken voor de Jamet Louisiana uit 2004?

CEO

If you choose not to decide, you still have made a choice!

andygeene

Allen, bedankt voor de instructies, heb juist een 2dehands Arizona 2005 gekocht, en hier zat enkel de 1ste tekening bij. Ben een hele zaterdag kwijt geweest met opzetten. 
Dit is een hele hulp.
Thanks

Angel

Hier nog wat aanpassingen voor mensen die er interesse in hebben. Deze heb ik gemaakt nadat we onze arizona 2001 hadden opgezet

Alex

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden