Ritsen achtertent + kuipzeil

Gestart door Miirjam met Livingstone, juli 24, 2016, 08:51:12 AM

Vorige topic - Volgende topic

AnnevdB

Rij nu net bij Parijs dus vanavond eens kijken :)

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Miirjam met Livingstone

Aart Kok is met vakantie: ook leuk!

Theu

AnnevdB

Net gecheckt en wij hebben een een dubbele rits aan de achterkant...

Miirjam met Livingstone

Genoeg reacties voor een sterk verhaal 😊. We hebben onze wagen in Heemstede gekocht: we wachten wel even, we zijn net thuis, dat scheelt.

AnnevdB

Ik kan nog een foto maken als je wilt? Je weet trouwens zeker dat je je kuipzeil er goed hebt inliggen? Niet 180 graden gedraaid ofzo? (Geen idee of dan alle ritsen nog passen trouwens hoor...)

Miirjam met Livingstone

Een foto is altijd handig. We hebben aan geen enkele zijde een dubbele rits, maar volgens mij kun je het zeil niet draaien.

Miirjam met Livingstone

KlapJoeri

Ook hier geen dubbele rits... maar ook niet nodig. Nooit gemist....
Misschien te maken met bouwjaar??
The cold never bothered me anyway.....

Miirjam met Livingstone

Onze Livingstone is van 2014. Wij misten de rits dit jaar toen het grindzeil op de plaats van de rits plat ging liggen: dat kan niet met een dubbele rits. Ook erger ik me aan de loshangende achterkant, die bij aflopend terrein niet mooi blijft hangen.

AnnevdB

Je gebruikt die rits enkel bij een kindertent toch?

Miirjam met Livingstone

Klopt, die hebben wij er altijd aan. Alleen in dat geval hangt de achterkant los : zonder kindertent is het probleem er niet  :J

DrLivingstone

Yep, die dubbele rits hebben wij ook. Volgende keer nog eens goed kijken wat ze hier nu mee willen.

de Coxies

Zonder dubbele rits hang de volledige deur aan de onderkant los. Is inderdaad niet fijn en vind dan ook het open en dichtritsen van de deur veel lastiger gaan. Wij hebben een dubbele rits. Bouwjaar van onze wagen is 2011 of 2012.