Wintermeeting 2017

Gestart door Alex, december 20, 2016, 06:07:36 AM

Vorige topic - Volgende topic

muis

:) We gaan met een aantal na afloop nog een hapje eten bij http://www.pannenkoekenenmeerzeewolde.nl/
Zijn er mensen die het leuk vinden om mee te gaan,  geef het even door voor donderdagmiddag ivm reserveren.   

hoek_tre

We nemen waarschijnlijk ook een grote thermoskan met warme chocolademelk mee. Het schijnt zaterdag koud te worden.
Pannenkoeken eten is leuk, al zou het fijn zijn ivm kinderen vroeg te eten. Oudste (7jaar) heeft eerst nog een nieuwjaarsduik vóór de wintermeeting, dus die zal dan aardig moe zijn. Welke tijd gaat t dan worden qua pannenkoeken?

almer

Citaat van: muis op januari 10, 2017, 09:05:59 PM
:) We gaan met een aantal na afloop nog een hapje eten bij http://www.pannenkoekenenmeerzeewolde.nl/
Zijn er mensen die het leuk vinden om mee te gaan,  geef het even door voor donderdagmiddag ivm reserveren.
Wij gaan ook mee eten Ria heeft een glutenvrij dieet.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

muis

We reserveren rond half 6

Mee gaan :
Almer met 2

hoek_tre

Pannenkoeken e.d. is leuk, betwijfel alleen wel of we het van 13 tot 17.15 uur buiten volhouden, met 2 kleine kinderen, bij een verwachtte gevoelstemperatuur van 0 tot -5°C.

muis

We maken gebruik van het jkc gebouw,  dat is het gebouwtje naast het hoofdgebouw. 

hoek_tre

Ok. Is daar speelgoed oid aanwezig, of is het handig een bak duplotreinen oid mee te nemen?

Pannenkoeken 17.30 uur: +4: Christiaan, Tjitske, Nathanaël (7), Gabriël (3).

muis

Geen idee of daar speelgoed is, dat denk ik niet. 

Almer met 2, 1x glutenvrij
Hoek_tre met 4

sannie75

Ik geloof niet dat er speelgoed aanwezig is, meenemen kan geen kwaad dus en half 6 is een richttijd hè  :P

hoek_tre

Volgens het 1e bericht in dit topic eindigt de meeting om 16 uur. Moet ik dan een richttijd tussen 16 en 17.30 uur aanhouden? KK  :P

muis

Er zal toch ook opgeruimd moeten worden. 

Theu

In tegenstelling tot mijn eerder bericht is het nu definitief....
Wij komen niet.
Andere verplichtingen.

Jootje1710

Wij nemen ook hout mee e marsmellows  :J

Daarnaast blijven we ook pannemkoeken eten met ons drietjes  :>
Antoon & Jolande van Harselaar met de kids (Steven, Emmy en Fleur), Aart Kok Livingstone Game Drive 2018 :-)

muis

Het hout mag thuis blijven.  Ivm de weersverwachting en omdat Piet 's middags op vakantie gaat zet hij de vuurpan niet neer.

Mee gaan:
Almer met 2, 1x glutenvrij
Hoek_tre met 4
Jootje1710 met 3
Frankie met 2

Bonny

Tot nu toe 30 mensen die mee gaan eten .
Alles wat we zijn is het resultaat van wat we hebben gedacht.