Van Cocoon M naar Kyte S

Gestart door Teun, januari 06, 2017, 06:09:08 PM

Vorige topic - Volgende topic

Klapzwaan

Dank je wel Jorg. Jullie vrijdag al  O0

Polyidus

Veel plezier morgen, LEEUW - benieuwd naar jullie ervaring!

muis

@Leeuw, rij je naar Bunnik of Emmen? Veel plezier morgen, kom je hem showen met het klapweekend?

campingloge

Citaat van: muis op januari 26, 2017, 05:18:27 PM
@Leeuw, rij je naar Bunnik of Emmen? Veel plezier morgen, kom je hem showen met het klapweekend?

Ik ben wel nieuwsgierig naar de nieuwe kleuren, heb ze nog niet gezien.

leeuw

Hallo
Morgen om 13:00 in Emmen. Hebben er super veel zin in, zeker na het wachten sinds half augustus.
Wil in ieder geval zowel via windforce als ook handmatig de wagen 1x opzetten.
Dat moet geen probleem zijn aangezien het opzetten/inklappen super snel gaat :H

Hebben wel een traantje moeten wegpinken bij het wegrijden van de Cocoon, dat was ook een super wagen.
Uiteindelijk vond ik het bed net iets te klein. Dat was voor mij de belangrijkste reden, van Linda mocht de Cocoon eigenlijk nog niet weg.
Maar met enige overredingskracht heb ik toch mijn zin gekregen. Vond de Kyte ook al prachtig toen we de Cocoon kochten, maar toen nog niet genoeg gespaard. Gelukkig blijven de Holtkampers het goed doen in de tweedehands markt en konden we een volgende stap maken.

Maar uiteindelijk blijft het plezier wat een ieder met zijn/haar wagen heeft, het allerbelangrijkst.

groet
Jorg

Diep

Veel plezier morgen. En nog een tip. Wij hebben bij het ophalen onze zoon de uitleg laten filmen.
Erg handig als je na een jaar weer gaat klappen. Kan je nog even terug kijken.

Lepperini

Maak svp wat foto's voor op het forum! Ben super benieuwd hoe de nieuwe modellen eruit zien! Wij moeten nog wachten tot april voordat we de Kyte S op kunnen halen.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

leeuw

Jappiow

En gisteren kregen wij ook een telefoontje! 28feb gaan wij 'm ophalen!!!

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

leeuw

Goed vooruitzicht, veel plezier.

katjakley

Super wij halen hem 10 maart op! Ben benieuwd naar de foto's als het goed is staat ie al twee dagen in de garage?

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

leeuw

Meeste fotos staan op de mac, maar die gebruik ik veels te weinig

Uiteindelijk zijn straks jullie eigen foto's toch veel mooier

Nog ff wachten en dan......... genieten

Teun

Prachtig!  Het kriebelt al steeds meer!  :#
3DOG Scoutdog OffRoader Black Edition, voortbewogen door een Land Rover Defender

Lepperini

Mooi zeg! Ook een prachtige bamboe keuken erbij zie ik. Nog een paar maandjes wachten en dan mogen wij ook.
Met dit weer is dat ook niet zo erg:)3]

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk