Meest geschikte vouwwagen voor vrouw alleen met kind van 4 jaar oud

Gestart door Monika007, januari 18, 2017, 09:24:03 AM

Vorige topic - Volgende topic

Monika007

astridG

je zou ook nog naar een Trigano Arpege kunnen kijken, heeft geen hardtop, het is eigenlijk een halve Odyssee dus geen bedplanken om om te klappen. Je kan er wel voortent en/of luifel aan vast maken (als je die erbij koopt tenminste). Dit was de tweepersoons vouwwagen van Trigano voordat de Alpha kwam. Op marktplaats komen ze nog wel een langs, wel verschillende schrijfwijzen proberen, want ik heb al van alles langs zien komen (Arpege, aprege, aperge enz.)

Monika007

Er is veel keus!! Niet iets waar je zo maar even over beslist dus... Dank weer!

astridG

Geen idee of je nog op zoek bent, maar ik zag deze http://link.marktplaats.nl/m1144100167 op marktplaats, raclet allegro, zelfde principe als combi camp en trigano alpha.

poldertoerist

Adventure Awaits

Yella

Zie ik het goed dat het keukentje zo overdwars schuift? Van voor het bed naar het gangpad.
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

Chrisje

Citaat van: astridG op februari 02, 2017, 11:28:49 AM
je zou ook nog naar een Trigano Arpege kunnen kijken, heeft geen hardtop, het is eigenlijk een halve Odyssee dus geen bedplanken om om te klappen. Je kan er wel voortent en/of luifel aan vast maken (als je die erbij koopt tenminste). Dit was de tweepersoons vouwwagen van Trigano voordat de Alpha kwam. Op marktplaats komen ze nog wel een langs, wel verschillende schrijfwijzen proberen, want ik heb al van alles langs zien komen (Arpege, aprege, aperge enz.)

Ik als Limburger heb volgens Muis een "Asperge".