Plooikast

Gestart door Jimmymichiels, maart 02, 2017, 06:42:20 AM

Vorige topic - Volgende topic

Jimmymichiels

Iemand die ervaring heeft met de zogenaamde plooikasten?

vic36shorty

Lijkt me niet echt stevig en stof sietber erg dun uit maar daar zal de prijs dan ook naar zijn.

Jimmymichiels

Stalen buisframe en 35€
Eigenlijk kan je niet hard sukkelen voor die prijs.  :H
Maar heb er toch wat  :? bij....

Annemiekske

Ik gebruik er 1 van de IKEA op vakantie. Die heeft wat stevigere stof en staat als een huis. Passen de kleren van mij en mijn dochtertje met gemak in.

Jimmymichiels

Citaat van: Annemiekske op maart 02, 2017, 07:15:12 AM
Ik gebruik er 1 van de IKEA op vakantie. Die heeft wat stevigere stof en staat als een huis. Passen de kleren van mij en mijn dochtertje met gemak in.
Net eens nagekeken.
Nadeel is dat je die in elkaar moet schroeven  :N

Annemiekske

Citaat van: Jimmymichiels op maart 02, 2017, 08:00:07 AM
Net eens nagekeken.
Nadeel is dat je die in elkaar moet schroeven  :N
Is waar. Maar kost mij niet meer dan 10 minuten totaal.

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

muis

Zoiets had ik, is na 1 vakantie bij een container beland. Die stof over de hoekjes pielen  :N

Daarna hebben we zo'n kast gekocht maar dan met meer planken. Als je zoekt op vouwkast van het merk Eurotrail vind je ook hoe dit systeem werkt  :J

Spiegelbeeld

Altijd weer leuk (en ook verwonderlijk) hoever sommigen gaan om op de camping een thuissituatie te imiteren.

Pleur die kleding lekker in de weekendtas, die gewoon onder het bed blijft liggen en graai daar af en toe wat uit, wel zo relaxed bier

Annemiekske

Citaat van: Spiegelbeeld op maart 02, 2017, 09:42:17 AM
Altijd weer leuk (en ook verwonderlijk) hoever sommigen gaan om op de camping een thuissituatie te imiteren.

Pleur die kleding lekker in de weekendtas, die gewoon onder het bed blijft liggen en graai daar af en toe wat uit, wel zo relaxed bier

Hmmmm bespeur ik hier een oordeel?  :) Denk dat juist het mooie aan een forum als dit is dat iedereen op zijn eigen manier en om zijn eigen redenen mag kamperen.  :)

poldertoerist

Ik weet niet of je met een plooikast altijd een kledingkast bedoeld?

Zelf heb ik een tijdje een vouw(bouw) kast gehad. maar werd er gek van. ding was zwaar, lag opgevouwen altijd in de weg, neerzetten kostte me te veel tijd. en als de ondergrond een beetje scheef was dan stond dat ding ook alles behalve stevig. Het was dan wel weer makkelijk als de kast eenmaal stond. Toch vond ik de voordelen niet tegen de nadelen opwegen. Vanaf het moment dat ik alleen ging kamperen met mijn dochters heb ik 'm weggelegd en nooit meer meegenomen. 
Adventure Awaits

Spiegelbeeld

Citaat van: Annemiekske op maart 02, 2017, 09:44:54 AM
Hmmmm bespeur ik hier een oordeel?  :) Denk dat juist het mooie aan een forum als dit is dat iedereen op zijn eigen manier en om zijn eigen redenen mag kamperen.  :)

Oordeel/mening/gedachte geef het beestje maar een naam.

Maar ook daar is een forum voor, daar kun je delen wat je van iets vindt. Ik vind het prima als mensen hun klapkar in willen richten als een huis, ik verwonder me er ook over en dat heb ik gedeeld.

Jimmymichiels

Ik heb 2 dochters en een vrouw...
Dus 3 vrouwen = kleedjes dus ja  ::)

pwg-van-ej

Ik heb twee van deze daaronder kun je twee vouwkratjes kwijt (dus totaal 4) en dat gaat goed... en manlief vind dat ik nog veels teveel meeneem:)6]

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Annemiekske

Citaat van: pwg-van-ej op maart 02, 2017, 12:12:30 PM

Ik heb twee van deze daaronder kun je twee vouwkratjes kwijt (dus totaal 4) en dat gaat goed... en manlief vind dat ik nog veels teveel meeneem:)6]

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Volgens mij kun je nooit teveel meenemen... :)23]

linda75

wij hebben ook zo n eurotrail kast maar die gaat dit jaar niet meer mee. ik vind het een heel gedoe om de kleren uit de tassen en de kratten weer in zo kast te leggen. ik denk dat we nu voor dit systeem gaan

http://static.blokker.nl//BLKCAS/960x960/1137039.jpg

deze kan je thuis al vullen en passen rechtop in onze wagenbak. evengoed netjes bij elkaar maar niet eerst kastje in elkaar zetten en daarna kratten met kleding leeghalen.. mocht dit ook niet bevallen dan laten we het in de tassen zitten.